بازگشت به لیست سوالات
س.س
عنوان :

فشار میاد به شقیقه های سرم و چشمام

متخصص نوروسرجری(جراحی مغز و اعصاب)
سرم خورد به پنجره ی ماه پیش از اون موقعی بعضی وقتا به شقیقه های سرم و چشام فشار میاد و یجوری میشه .امروز هم اونجوری شد و تپش قلبم افت کرده

خطرناکه؟

سلام بعد از یکماه، خطری جدی، وجود ندارد.

اسکن هم رفتم گفتن چیزی نیس سالمه همین چند روز پیش رفتم ولی درد میکنه دندونمم یکم عفونت داره منکنه از اون باشه؟؟؟

درد دندان فک بالا ممکن است گاها به شقیقه همان سمت انتشار یابد.

ممنون.الان ی هفته س ک درد سرم کم نشده و ادامه داره با اینکه جواب چکاب و سیتی اسکنم سالمه یعنی از چیه چکار کنم از دندونمه؟



سوالات مشابه


پای بی قرار

سلام خانم 41 ساله هستم شبها به شدت ضعف پا دارم فقط خواستم راهنمایی بفرمایید چه دارویی مصرف کنم؟ممنون

دردگردن و دست

باسلام.من خانمی 52ساله هستم .حدود دوسال پیش به علت دست درد و دردگردن به پزشک مراجعه کردن که پس از انجام ام آر آی و نوار عضله دیسک گردن خفیف تشخیص دادن که پس از استراحت و مصرف دارو بهبود پیدا کردم اما اخیرا دوباره دست و گردنم شروع به درد کردن و همچنین گردنم صدای تق تق می دهد .لطفا من رو راهنمایی کنید وچه راه درمانی توصیه میکنید.ممنون از شما بابت وقتی که میگذارید.

لرزش دستها و تیک های عصبی

با سلام و خسته نباشید اقا دکتر من پسرس 26 سال هستم که چند سال ورزش بدنسازی میکنم اما 2ماه زندگیم و ورزشم به هم ریخته دچار علایمی شدم تیکهای عصبی تو بدنم میزنه بیشتر رو سرشانه ها و دستها و بازو ران ایناست قلبم محکم میزنه که لرزش شکم معلوم تو ضربان دستهام لرزش پیدا کردن همراه پاهام و بعضی وقتا حس سوزن سوزن شدن دست پا دارم ازمایش خیلی دادم از تیروید تا قند فشار ویتامینها اینا چیزی معلوم نشد لطفا راهنماییم کنید خیلی زندگیم به هم ریخته

بی حسی پا

آقای دکتر سلام من یه خواهر 20 ساله دارم یکماهه پیش دچار شوک انافیلاکسی شد از اون موقع به بعد پاهاش یه دفه بی حس میشه و میگه پاهامو حس نمیکنم اگه سرپا باشه و اینجوری بشه میخوره زمین دستاش هم تا ارنج اینجوری میشه . دکتر بهش گفته تو یا روماتیسم داری یا ام اس. نظره شما چیه باید چکار کنیم؟؟

بی حسی پا و شل شدن عضلات پا

با سلام و خسته نباشید.... 28 سال سن دارم ، به مدت چهار روز است که در پای راست احساس بی حسی دارم و گرمی و سردی را تشخیص نمی دهم و بعد از آن در پای چپ نیز احساس شل بودن عضلات و افتادگی عضلانی دارم که پای چپم احساس کم قدرتی میکنم.