بازگشت به لیست سوالات
د.ر
عنوان :

مقدار مصرف شیر تقویتی

متخصص بیماری های کودکان
کودک 14 ماهه دارم با وزن زیر 7 کیلو و وزن تولد 2.4 روزی 400 سی سی شیر مایع نوترین درینک می خورد برا کلیه و دندانش ضرر داره یا نه ؟

تا روزانه 2 بطری نوتریدربنک منعی ندارد




سوالات مشابه


در موارد مصرف دارو

سلام. در مورخه ی 22 اسفند روز چهار شنبه ،شیر خوار سه ماه کیانا رضاخانی را ویزیت نمودید .طبق عکس فرستاده شده از سونوگرافی، قبل از شما ،خانم دکتر شعاوری ویزیت نموده بود و قرصی بنام اسپیرونولاکتون 25 را تجویز نموده ،یادم رفت از جناب عالی بپرسم قرص را به نوزاد بدهم یا نه و دادن داور ضرورت دارد یانه.

اطفال

32 weeker male baby, 22 hrs of life, stool not passed since birth, abdomen distended, bowel sounds diminished. Abd Xray findings & Diagnosis?

ریتم خواب شبانه

سلام آقای دکتر بچه من پسر یکساله هست که شیرخشک میخوره در طول شب که میخوابه، تا صبح میانگین هر یکساعت و نیم بیدار میشه و شیر میخوره و خواب تنظیمی نداره به پزشک مراجعه کردیم، قرص ملاتونین 3میل را تجویز کرد که هرشب یک سوم از قرص را بهش بدیم راستش دارو را نخریدم و بهش ندادیم ولی خوابش منظم نیست، آیا این قرص عوارضی برای بچه نداره، و الان بهش بدم بخوره اشکالی نداره؟

آلرژی به پروتیین گاوی

با سلام و احترام نوزاد من الان ،50 روزه هست و از شیر خشک استفاده میکنه قبلا شیر خشک نان 1 می خورد اما پوست صورتش جوش های ریز زد و همچنین روی پاهاش لکه های قرمز آمد با مراجعه به پزشک احتمال حساسیت شیر داده شد و طبق نظر ایشون شیر خشک تغییر کرد و پزشک دستور دادن که یا شیر خشک بیومیل سوی بخوره و با پپتی یا پپتی جونیور بیومیل سوی را همون بار اول که دادیم اصلا نخورد و شیر خشک پپتی جونیور را به نوزاد دادیم الان 6 روز هست که استفاده میکنه اما اگزماهای روی صورت بیشتر شده و معمولا پس از هر بار سیر خوردن مقداری را بالا میباره در ضمن قبلا که شیر نان می خورد در روز حد اقل 2 ،بار دفع مدفوع داشت اما از وقتا پپتی خورده هر دو روز 1 بار اون هم با تنقیه با روغن زیتون دفع داره می خواستم بدونم باید شیر عوض کنم؟و از چه شی ی میتونم استفاده کنم؟

سرفه اب ریزش بینی و کمی تب

سلام دختر. من 12 ماهه است و الان چند روزه سرفه میکنه اب ریزش بینی داره اما شفافه و کمی هم تب میکنه و قطع میشه دکتر بردم ازیترومایسین داده هر 12 ساعت 1/5 سی سی و سیتریزین برای شب ها 2سی سی و دیفن هیدرامین هر8 ساعت 2 سی سی اما من بهبودی نمیبینم چه کنم ؟