بازگشت به لیست سوالات
ا.ب
عنوان :

چکاپ

متخصص بیماری های کودکان
با سلام خدمت دکتر مقدادی دخترم 2سال و 6ماهشه سابقه حساسیت لاکتوز و پروتیین گاوی و سوء جدب ولی حدود 20ماهگی کاملن خوب شد. یکسالکی وزنش 8500
دوسالگی 11400
الان که دوسال و 6ماهش رو 11800 استاپ کرده. قد 94.
حدود 3ماه هم هست که آرژی پلاس مصرف میکنه که قدش از 88 به 93 رسید. ولی وزنش تغییر چندانی نکرد. هر روز هم قطره لیپوزوفر میخوره. اشتهاش خوبه از همه گروه مواد غذابی و پروتیینی هم میخوره و هر روز تخم بلددچیین یک الی دوعدد. این آزمایش چکاپ رو هم چند روز پیش انجام دادیم لطفن نطرتون درمورد آزمایش و وزنش بفرمایید. مدتی هم هست وقتی میپره خیلی زود زانو درد میگیره لطفن بفرمایید ایا کمبود ویتامین د3 دارد یا خیر اگر بله لطفن مکمل و میزان مصرفش را هم بفرمایید .
نطرتون در مورد آنزیم کبدیش که بالا نشان داده و تیرویید و هورمون رشدش راهم بفرمایید با سپاس.
آقای دکتر من برای سفر و یا مواقعی که میوه و فیبر زیاد مصرف میکنه و شکمش شل میشه گاهی نیاز به پروبیوتیک برای کودک دارم الان مدتی است پروبیوتیک ری استور در داروخانه ها موحود نیست یا تاریخ انقضا گذشته است از کیدی لاکت هم راصی نیستم چون یبوست شدید میده ایا میتونم از پروبیوتیک روتفلور که داروکده میفروشه تهیه کنم؟
ببخشید عکس قبلی اشتباه ارسال شد
این پرو بیوتیکی که خدمتتون عرص کردم

سلام آزمایشات آنان برای ین کودک طبیعی,هستند و رشد کودک نیز قابل قبول است و داخل منحنی جاده سلامت
ویتانیت دی 2000 واحد هفته ای یک بار برای تمام کودکان توصیه میشود
پروبیوتیک جایگزین ری استور از سابولار یا روتفلور می توانید استفاده کنید

برای افزایش,وزن فقط باید کالری غذایی را در هر وعده غذای کودک افزایش دهید

خیلی ممنون آقای دکتر من الان 3ماه که دارم آرژی پلاس روزی 2ونیم گرم میدم ایا میشه ارژنین و بدون توقف تا 6ماه ادامه داد و اینکه آرژی پلاس قیمتش بالاس اگه بخوام شربت آرژیتال بدم روزی چند سی سی و در ادامه اون 3ماهی که ارژی پلاس خورده ارژیتال و چند وقت میشه داد؟
اقای دکتر میشه قطره آهنشو(لیپوزوفر) تا حالا هر روز میدادم بازم به همین روند ادامه بدم؟

آهن لیپوزوفر هفته ای دوبار 3 سی سی
شربت ارژیتال روزی 10 سی سی بعد از توقف یک ماهه از آرژی پلاس
میتوان استفاده کرد




سوالات مشابه


آیا مشکلی در اینده از بابت مصرف قرص ایجاد میشود؟

با عرض سلام و خسته نباشید. اقای دکتر بنده پسر بیست و سه ماهه ای دارم که دیروز صبح متوجه شدم یدونه قرص ضد بارداری دزوسپتیو خورده. ایا این قرص تو اینده مشکلی واسش ایجاد میکنه چون تو اینترنت خوندم به علت هورمونی بودنش ممکنه باعث اختلال در رشد کوردک علی الخصوص رشد قدیش ایجاد کنه خواهش میکنم با فرمایشاتتون بنده رو راهنمایی کنین که این قرص اثرش تا کی تو بدنش باقی هست و چه مشکلی واسش ایجاد میکنه؟

فرم سر کودک

با سلام و احترام کودک من دو سال و 3 ماه دارد ولی فرم سرش اصلاح نشده (خربزه ای ) امکان اصلاح دارد ؟

سرماخوردگی مکرر پسرم

سلام .پسرم5سالش هست .و امسال پیش 1.رفته و طی سه هفته سه بار مریض شده سرماخوردگی و گلودردو تب هم داره ..الان هم بعد از یک هفته که خوب شده بود دوباره تب کرد و دکتر تشخیص عفونت گلو داد و انتی بیوتیک داد.ولی گفت یه ازمایش خون هم که شاملcbc.crp.esr.ldhهست باید بده.خیلی نگرانم ...یعنی بیماری خاصی داره پسرم ؟و اینکه کی برای این آزمایشها باید ببرمش؟بعد از بهبودی یا الان؟

اسهال واستفراغ

سلام فرزند من چهارماه ونیمه هفت کیلو دوباربه علت اسهال واستفراغ بیمارستان بستری شده وهمه ازمایشاتش سالم بوده وبعد ازچند روز پزشک شیر خشکش روتغییر داد واپتامیل پپتی تجویز کرده و بعد از یکی دوروز بعد از خوردن شیر چند بار بالا میاره ویه کم بی تابه باید چکار کنیم ممنون

عفونت

با سلام و احترام از یک ماه پیش توده ای در گردن پسرم رویت کردم که بعد نشون دادن به دکتر گفتن که بعد از 3هفته آزمایش خون از پسرم بگیریم با اینکه توده همچنان باقی مونده! نتیجه آزمایش همگی نرمال بودن بجز آیتم neutropils که مقدارش 36٪ هست. لطفا منو تو این مورد راهنمایی کنید