بازگشت به لیست سوالات
ز.م
عنوان :

جوش صورت

متخصص پوست، مو و زیبایی
سلام وقتتون بخیر باشه.آقای باریک بین من حدودا دو هفته پیش مشکل جوش صورتم رو براتون گفتم و همچنین وجود موهای زائد ضخیم روی چونه و صورتم که شما یک آزمایش برای بنده نوشتید و من انجام دادم و تصویرش رو براتون ارسال کردم.فقط موردی که هست فرموده بودید این آزمایش روز دوم یا سوم عادت ماهانه انجام بشه ولی به طرز عجیبی این دوره از عادت ماهانه من با دو هفته تاخیر شروع شد و روز سوم قطع شد با اینکه همیشه 7 روزه هست و من همون روز سوم آزمایش رو انجام دادم.

ازمایش نرمال است اگر درحال حاضر دارویی مصرف میکنید بفرمایید

سلام روزتون بخیر باشه متشکرم خیر استفاده نمیکنم ولی جوش ها همچنان هستند و همچنین موهای زائد روی صورت.من باید تایم مشاوره حضوری بگیرم آخر این ماه یا همینجا میفرمایید چه دارویی باید مصرف کنم تا اگر امکانش باشه داخل دفترچه بنده بنویسید.
و اینکه آیا سونوگرافی رحم برای کیست نیاز هست انجام بدم یا خبر؟یکم نگران دلیل این جوشا هستم

از ژل شستشو صورت ضدجوش بیودرما استفاده بفرمایید محلول کلیندامایسین روزی یک مرتبه به محل جوش ها و روزی یک عدد کپسول داکسی سیکلین به مدت یکماه در صورت عدم بهبودی جهت ویزیت حضوری به کلینیک بهروز نزد یکی از متخصصین مراجعه داشته باشید




سوالات مشابه


جوش های خیلی زیاد روی سطح پوست و ایجاد خارش زیاد

به دلیل ایجاد لکه های شبیه به اگزما یا جوش و خارش خیلی شدید به دکتر پوست مراجعه گردید و یک محلول و یک پماد دستساز و قرص ضد حساسیت دادند و همینطور ازمایش و سونوگرافی از کبد. پس از مصرف و گذشت 2 هفته زخم ها خوب شدند. اما به محض اتمام داروها مجددا لکه های قرمز با شدت بیشتر برگشتند با همان خارش قبل. مجددا به پزشک مراجعه شد و قرص ازیترومایسین 250- نئوتادین 5- و پماد مالیدنی دادند که به مدت یک هفته است استفاده میکنم اما هیچ آوری از کم شدن جوش ها خارش وجود ندارد . و حتی تعداد جوش ها گسترده تر و ریز تر شده اند. عکس از بدن- جواب آزمایشات و سونوگرافی نیز به پیوست ارسال گردید. لازم به ذکر است بابت جواب ازمایش و سونو به دکتر گوارش مراجعه گردید و گفتند برای کیسه صفرا نیازی نیست فعلا کاری انجام بشه و باید هر 6 ماه پولیپ ها از نظر اندازه چک شوند.

جوش التهابی سر

سلام آقای دکتر ،وقت بخیر ،همسر من 35 سالشه، و هر چند وقت یکبار جوش های متورم قرمز و دردناک ، کف سر و بیشتر در پشت گوشش میزنه ،شامپو گل تار استفاده کرد فایده نداشت ،خنکی هم خیلی میخوره ولی اثری نداشت ،خیلی اذیت میشه ،لطفا راهنمایی کنید چیکار کنیم که فروکش کنه،عکس از سرشان هم فرستادم

درمان موهایم که به صورت ذاتی فر هستند

سلام .موهای من ذاتا فر هست .منتها مشکلی که همیشه داشتم اینکه از حمام میام بیرون به شدت وز و خشک میشه و اصلل نمیدونم باهاش چیکار کنم .از حمام میام بیرون سریع خشک میشه و میره رو هوا .و کف سرم هم یه مدت هست هرچی میشورم باز چربی هایی به صورت تکه تکه از سرم زیر ناخنم جمع میشه و اصلا نمیدونم چیکار کنم .یه مدت شامپو گوگرد خریداری کردم و به موهام زدم و پوست سرم تقریبا یکم بهتر شد اما باز اگه یه نوبت نمیزدم دوباره چرب میشد .پوست سر چرب و موهام خشک خشک .محصولاتی هم که واسه بعد از حمام برای موهای فر هست خیلی گرون هستن چون اکثرا خارجی هستن .لطفا راهنماییم کنید .تصویری که براتون ارسال کردم درست چند لحظه بعد از حمام و در حالت مرطوب بودن هست .ضمن اینکه من 32 سالمه و مجرد هستم و تا حالا هم ازدواج نداشتم اما موهای سر تقریبا همشون سفید شدن .

جوش بدن

سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.من آقا هستم مجرد و 27ساله چند ساله جوشای چرکی بزرگ روی سینم دارم و حدودا 10سال پیش یه دوره یک سال راکوتان مصرف کردم ، الان دیگه صورتم جوش نمیزنه فقط سینه ام خیلی جوشای بزرگ چرکی میزنم و اسکار عمیق گذاشته ممنون میشم راهنماییم کنید

ریزش مو در رادیوتراپی

با سلام و احترام.برادر من در حال رادیوتراپی بخاطر تومر مغزی میباشد.از جلسه یازدهم ریزش موهای ایشان شروع شده. آیا بعد از تکمیل مراحل درمان با توجه به اینکه رادیوتراپی در قسمت سر میباشد،موهای ایشان دوباره رشد میکند و یا اینکه فولیکول مو کاملا از بین میرود؟