بازگشت به لیست سوالات
ن.ب
عنوان :

زایمان

متخصص زنان، زایمان و نازایی و فلوشی ...
باسلام من به مدت یکسال از روش آمپول سه ماه برای جلوگیری استفاده میکردم که بدلیل مشکلات و عوارضی که برایم ایجاد شده میخواهم روش رو تغییر بدم سوال اول من این هست بهترین ک موثرترین قرص جلوگیری کدوم هستش و دوم اینکه الان هزینه آ یو دی به چه صورت است با تشکر از وقتی که گذاشتید.

سلام
قرص جلوگیری انواع مختلف دارد و تفاوت شاخصی باهم ندارند و تحمل افراد فقط فرق میکند ، و هر کسی با یک نوع راحتتر و کم عارضه تر است.مشهورترین نوع ان LDاست که در بعضی سردرد ،ورم و..ایجاد میکند که اگر این عوارض ایجاد شد نوع آن را تغییر میدهیم،از انواع ایرانی سیپروترون کامپاند و خارجی یاسمین،مارولون،دیان،دزوسپتیو و....موجودند،یاز نیز ترکیب خوبی است که به افرادی که تهوع و اسفراق با سایر انواع دارند داده میشود.
دستگاهIUDانواع مختلف دارد و بسته به شدکت سازنده از 30 هزار تا یک میلیون در انواع طلایی و نقره متفاوت است،که دقیقا از تجهیزات پزشکی سوال شود،هزینه گزاشتن بسته به مرکز متفاوت و در مراکز دولتی حدود 30 هزار با دفترچه و در مطب بسته به هر پزشک متفاوت ،ولی تعرفه 100 تومان است




سوالات مشابه


داخلی

اهداکردن تخمک شرایطش میخواستم ببینم چیه کسی که لوله هاش بسته میتونه اهدا کنه چند بار میشه اهدا کرد عوارض چیه

خون ریزی

سلام.من تقریبا 6ماهه که عقد کردم.تاریخ عدات ماهیانه ام تو این 6ماه چند روز دیر و زود میشد.این ماه دو روز مونده به تاریخ تقریبی عادت ماهیانه ام که حالا وقتی میرم دستشویی چن قطره خون میبینم ولی بعدش چیزی نیست.خیلی نگرانم.لطفا راهنماییم کنید.ممنون.

پریودی

سلام خانم دکتر.من همسرم مدت 21 روزه که پریود شده و هنوز تموم نشده و بعضی وقتا لخته خون هم از بدنش خارج میشه و روزی سه بار مصرف تمپو داره.خواست که ازتون بپرسم مشکل جدیه یا نه . خیلی ممنون.

تیروئید

من 30سالمه کم کاری تیروئید دارم چهارساله ازدواج کردم بعد یک ونیم سال بچه دار شدم قبلا وقتی رفتم دکتر گفت ک هم کم کاری تیروئیدداری هم تنبلی تخمدان.عادت ماهیانه ام دقیق نمیشه اگ بخام حامله شم باید به دکتر مراجعه کنم تا حامله شم بازم.همم اگ بخام حامله شم هم قرص لووتیروکسین هم مدروکسی پروژسترون رو همیشه استفاده کنم؟

پرولاکتین

با سلام. من آزمایش دادم و پرولاکتین 36 بود. دکتر قرص کابرلین 0.5 تجویز کردن. از این ماه دارم هفته ای یک قرص مصرف میکنم. چه مدت زمان طول میکشه تا به حد نرمال برسه و بتونم باردار بشم؟ این ماه میشه یا نه؟ چند عدد قرص باید مصرف بشه تا نرمال بشه؟ ممنون