بازگشت به لیست سوالات
ف.ع
عنوان :

ازمایش غربالگری اول

متخصص زنان، زایمان و نازایی
سلام وقت بخیر
من27م وقت سونوگرافی و28م وقت آزمایشم بود ک سونوگرافی و انجام دادم ولی امروز برای ازمایش رفتم آزمایشگاه مهسا گفتن سونوگرافیتونو زود انجام دادین و هنوز شما 10هفته و چهار روزتونه برین و بعد از عید 6و7م دوباره سونوگرافی کنین و دوباره بیاین برای ازمایش غربالگری.
الان من دوباره باید سونوگرافیمو انجام بدم؟باید چیکار کنم؟

بله عزیزم اگر کمتر از 11هفته باشید حتما باید تکرار بشه سونو




سوالات مشابه


راهنمایی

با سلام یکی از آشنایان موقع پریود شدن سردرد حاد مثل میگرن میگیره .آیا راهکاری وجود داره برای بهتر شدن ایشون . با تشکر

اختلال هورمونی

با سلام خدمت پزشکان محترم سایت من سنم حدود 42 ساله ،که روی چونه ام و همینطور زیر گلوم هم موی زاید دارم و هم جوش زیرپوستی و آکنه هم زیاد دارم توی صورتم که باعت تیرگی پوست صورتم شده البته گاهی جوشهای ملتهبی هم روی چونم در میاد میخواستم بپرسم آیا دچار اختلال هورمونی شدم یا مشکل چیز دیگری ا

مشکل باردار نشدن

سلام.خسته نباشید.خانومی 23ساله هستم که 4ساله ازدواج کردم و چندبار اقدام به بارداری کردیم ولی نشد.نشانه های بارداری رو داشتم و تست هم دادم مثبت بود پریودمم عقب می افتاد تا 1 الی 2هفته بعد با خونریزی شدید پریودم شروع می شد سونوگرافی کردم که کیست داشتم و با دارو از بین رفت. لطفا کمکم کنید باتشکر

دونه های برجسته دردناک

با سلام.مشکلی که من دارم اینه که روی دستگاه تناسلیم هرازگاهی،میشه تقریبا دو بار در ماه یا شاید هم ماهی یکبار یکی دوتا دونه درمیاد که زیرپوستی هستن اما برجستن و دردناک هستن.البته زیربغلم و قسمت داخلی کشاله های رون پامم در میان.اما اکثر مواقع روی دستگاه تناسلیم هستن.بعضی وقتا فشارشون میدم و تخلیشون میکنم که خون کدری ازشون درمیاد.و حتی بعد از برطرف شدنشونم لکشون به صورت یک دایره کوچیک کبود رنگ باقی میمونه لکش چه فشارشون بدم و چه ندم لکه ازشون به جا میمونه.دکترپوست رفتم فقط بهم آنتی بیوتیک داد.اما من میخام ریشه ای این مشکلو درمان کنم.آیا باید آزمایش خاصی بدم؟شما چه دارویی پیشنهاد میدین؟آیا این مشکل من واگیر داره در صورت ازدواج برای همسرم؟ من دختر هستم و 25 سالمه و مجرد هستم. این دونه ها و لکه هایی که ازشون باقی میمونه خیلی ناراحتم میکنن.لطفا راهنمایی کنین.

قرص ضد بارداری

سلام. وقت شما به خیر. از نظر شما بین چهار قرص ضد بارداری یاز - یاسمین - بلارا - مارولون کدامیک باعث چاقی نمیشه و کم عارضه تر و مناسب تر هست برای درمان تخمدان پلی کیستیک ( البته با توجه به مصرف روزی 2 عدد اسپیرنولاکتون25) ؟