بازگشت به لیست سوالات
ف.ر
عنوان :

زمین خوردن اقای 50 ساله

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
سلام
عیدتون مبارک
پدر بنده 1 هفته قبل از روی ماشین وانت آبی لیز خورد و با کمر افتاد ب زمین
الان بعد گذشت 1 هفته لگنش درد میکنه
بخاطر شیوع کرونا نتونستیم ببریم دکتر
الان چیکار کنیم تا دردش کمتر بشه
ممکن شکسته باشه؟؟

سلام اگر درد هنوز شدید است نیاز به عکس دارند. اگر شدید نیست می توانید از کیسه اب گرم و مسکن معمول مثل استامینوفن استفاده کنید.اگر بازهم جواب نداد و مشکل معده و کلیه ندارند از ناپروکسن همرا غذا استفاده کنند.




سوالات مشابه


سوال در خصوص ادامه حرکات ورزشی مفصل پا

با عرض سلام اقا دکتر اگر در خاطر داشته باشید در مورد وضعیت مادرم که نیم مفصل سر ران راست را عمل کرده اند یکماه پیش سوال کردم و شما حرکت ورزشی وکششی پا را برای ایشان تجویز نمودین که فایل ان در صفحه مشاوره موجود هست حال با توجه به وضعیت همه گیری موجود و ریسک زیاد حضور در مراکز فیزیوتراپی بخصوص برای مادر با ان همه بیماری زمینه ای و سن بالا برای ادامه ورزش دیگری را توصیه میفرمایید چون مادر اکنون گاهی بدون واکر و عصا راه میروند ولی کمی لنگ میزنند میگویم چرا لنگ میزنید میگوید دست خودم نیست. زیاد که بنشینم جای مفصل خشک میشود البته زانوی ایشان نیز ارتروز دارد. با تشکر

سلام خسته نباشید

سلام خسته نباشید دکتر من چهار ساله پامو عمل کردم الان پام درد میکنه میخوام پلاتین پامو درارم بنظرشما مشکلی نیست بعدچهارسال؟؟؟

راه رفتن کودک

سلام دکتر خسته نباشید پسر 15 ماهه ای دارم ک یک ماه هست بدون کمک شروع کرده به راه رفتن دقت کردم موقع راه رفتن پنجه پای راستش رو به سمت بیرون میزاره و از پشت ک به پاهاش نگاه میکنم قوزک داخلیش خیلی به سمت داخله و پاشنه اش به سمت بیرونه و به نظر غیرطبیعی میاد به نظر شما مشکلی داره و نیاز به ویزیت هست؟

درد انگشت

سلام جناب دکتر. مادرم 59 سال سن دارند و در ناحیه انگشتان دست در قسمت مفاصل درد دارند . این درد در بند اول انگشت وسط شدید است و باد کرده. در سال 95 به پزشک مراجعه کردند عکس از انگشتان تهیه شد پزشک تشخیص آرتروز دادند. ممنون میشم علت این باد کردگی و راه تسکین درد را بفرمائید.

بیرون زدگی استخوان دست

با سلام سی سالمه و تقریبا سه ماه هست که زایمان کردم حدود دو هفتست دست چپم ناحیه مچش شروع به درد کردن کرد و بعدش حالت اینکه بیرون زدگی استخوان پیدا کرده باشه شد و استخوان مچم زده بیرون، دست راستم هم چند روزه شروع کرده به درد کردن ... زمانی که از خواب بیدار میشم بیشتر درد داره و حتی به سختی تکونش میدم بعد دست چپم رو که تکن میدم از مچ تو ی نقطش صدا میده دستم من عکس رو ضمیمه کردم براتون .ممنون میشم راهنماییم کنید چون واقعا دارم اذیت میشم و به سختی دارم بعضی کارامو انجام میدم و اینکه دو تا از دختر عموهای پدرم ارتروز شدید دارن گفتم شاید برای نظر دادن لازم باشه بدونید ... البته اونا در 40_50 سالگی شروع شد مشکلشون