بازگشت به لیست سوالات
م.ر
عنوان :

تنگی نفس

دکترا حرفه ای داروسازی
سلام
خانمی 48 ساله ام، از یک ماه قبل آبریزش بینی، سردرد و 2 روز تب خفیف شروع شد که با مسکن کنترل کردم کم کم سرفه و تنگی نفس شروع شد که 4 روز کپسول کو آموکسی کلاو مصرف کردم چون ریه و سینوسهام چرکی بود و دارو تاثیر مثبتی نداشت با سیتریزین و دمنوش بخصوص شبها که تنگی نفس بیشتر میشد ادامه دادم ولی هنوز بهبودی حاصل نشده. الان فقط تنگی نفس و خلط دارم و سرفه بسیار کمتر شده ولی خوابیدن در شبها برام سخته. این عارضه شدت و ضعف داره و بعضی اوقات از بین میره. چه توصیه ای می فرمایید؟

سلام وقت بخیر الان خلط چرکیه(زرد یا سبز)؟

سلام
بله زرد

پس همچنان عفونیه ریه تون
ازیترومایسین 250 روز اول دوتا بعد روزی یکی هر 24 ساعت
قرص مونته لوکاست 10 م گ شبی یکی
شربت تئوفیلین جی هر هشت ساعت 10 سی سی

🙏



سوالات مشابه


Shampoo

سلام دکتر قربانیان میخواستم بدونم شامپو کتوکونازول 2% بدون نسخه میشه از داروخانه گرفت ..یا الان که دیجی کالا موجود کرده بخرم....دکتر به پدر من پودر گندزدا ویرکومکس دادن میخواستم ببینم برای ویروس کرونا تاثیر داره محلول یک درصدش

مخاط گلو

با سلام خانم دکتر بنده دمای بدنم 36.5 و گلو درد ندارم اما چند روز بود سرفه خشک داشتم و تا دو روز پیش شب ها احساس تنگی نفس میکردم. با مشورت همکاران شما امروز قرص مونته لوکاست مصرف کردم. سوال اولم این هست که ساید افکت این قرص میتونه واسم مضر باشه؟ من برادیکارد هستم . و سوال دوم از امروز مخاط گلوم افزایش قابل توجهی داشته ولی سرفه م در حد صفر شده.. توصیه شما چیه؟؟

ویروس کرونا

سلام دکتر,خسته نباشید این تب سنج های دیجیتال اگر زیر زبون بذاریم دمای بالای چند درجه مشکوک هست برای ویروس کرونا؟

فقط تنگی نغس

فقط تنگی نفس بیماری تنفسی قبلا نداشتم علایم دیگری ندارم مخصوصا زمان انجام فعالیت بیشتر محرز استد

قرص

با سلام و خسته نباشید.روانپزشک برای مادرم قرص فلوواکسامین و ریسپریدون تجویز کردن برای مشکل روحیشون.مادرم قرص آسپرین از قبل مصرف میکردن. تو اینترنت خوندم با آسپرین تداخل دارد،میخواستم ببینم درسته و چکار میشه کرد.ممنون میشم راهنمایی کنید.