بازگشت به لیست سوالات
ع.و
عنوان :

ریزش مو

متخصص پوست، مو و زیبایی
آقای دکتر سلام عیدتون مبارک امیدوارم حالتون خوب باشه آقایی هستم 35 ساله متاهل چند ماهی هست که موهام به شدت نازک شده و ریزش از وسط دارم موهام به شدت چرب میشه هفته ای به بار می شورم ارثی هم نیست چون در ارث ما موها فقط زودتر سفید میشه و ریزش نداریم برادرام همه موهاشون خوبه فقط من دارم کچل میشم . اظطراب و استرس هم ندارم .زینک خوردم و مکمل ویتامین ب کمپلکس ولی اثری ندیدم . لطفا راهنمایی بفرمایید

این ریزش موی مردانه ارثی ست
بهترین کار برای شما خوردن قرص فیناستراید و چند جلسه مزوتراپی ست

آقای دکتر چه مدت فین پشیا رو بخورم

دوماه بخورید و اگر نتیجه خوب بود تا زمانی که قصد بچه دار شدن ندارید ادامه بدید حداقل هفت هشت ماه

آقای دکتر شامپو چی بزنم من امروز موهامو می شورم فردا کف سرم از شدت چربی برق میزنه
🙏



سوالات مشابه


لکه های پوستی

درود دراثر مصرف هیدروکینون دچار لکه های قهوه ای رنگ پوستی شدم.باتجویز پزشک از لیزر و ترتینوئین استفاده کردم و بعد از 4 جلسه لیزر لکه ها کمی پررنگ تر شدند.ایا قابل درمان هست؟ متخصصی به من سرم آربوتین رو پیشنهاد داده.آیا راه حل مناسبی هست؟

خارش و پوست پوست شدن در بین پاها

سلام ، مدتی است ک بین پاها و در قسمت تحتانی دچار خارش شدبد و پوست پوست شدن شده ام

جوش صورت در سی سالگی

بعد از چند بار مراجعه به متخصص پوست تشخیص جوش هورمونی را دادند با توجه به مصرف آنتی بیوتیک آیا خوردن قرص های ضدبارداری در درمان این معضل موثر است؟

تیرگی پوست پا

باعرض سلام خدمت شما.ببخشید من پاهام بخاطرآفتاب و جای زخم کفش هم تیره شده هم جای زخم روش مونده میخواستم بدونم آب اکسیژنه برای این مشکل پاهام مفیده اگرهست چ درصدیش را استفاده کنم اگرهم نیست چ چیزی برای رفع تیرگی استفاده کنم؟؟؟

سوزش و زخم در بین پاهای همسرم

سلام. چند روزی هست که همسرم به شدت در ناحیه ران پا عرق سوز شده. اوایل کمی در این ناحیه قرمز شده بود ولی الان این زخمی که حالت چاله دارد و در تصویر مشخص است ایجاد شده و نمیدانیم از چه پمادی یا دارویی برای بهبودی استفاده کنیم. باتشکر از شما ممنون میشم راهنمایی کنید.