بازگشت به لیست سوالات
F.M
عنوان :

برآمدگی پشت پا

متخصص ارتوپدی
من پشت هر دو پا این برآمدگی را دارم که هم ظاهرش اذیت کننده است هم موقع کفش پوشیدن دردناک است و زخم میشود میخواستم بدونم درمانش چیه؟
ممنونم

سلامالتهاب محل چسبیدن آشیل هست
لطفا یک عکس رادیوگرافی بگیرید و بفرستید
سابقه بیماری خاصی دارید یا نه؟

خیر سابقه بیماری ندارم و در اثر پوشیدن کفش به مرور این شکلی شده

رادیوگرافی مچ پا انجام شود
کفش صندل استفاده شود
کپسول سلکسیب به مدت سه هفته استفاده شود




سوالات مشابه


دست درد

با سلام و خسته نباشیدخانومی 48 ساله هستم . از دوروز پیش بعد از یک فعالیت روزانه خفیف دچار دست درد از ناحیه شانه تا آرنج شدم که در ناحیه بازو وجه میزنه و درد کشیده میشه به قسمت آرنج و بعضی اوفات به ساعد وقتی که دستم خم هست و باز میکنم در ناحیه عضلات کشیدگی و درد شدیدی احساس می کنم البته سابقه گرفتگی عضلات در ناحیه کمر دارم می خواستم که نظر شما رو بدونم

دست درد

سلام خسته نباشید من دستم گاهی اوقات استخوانش از بازو تا نوک انگشتان درد میگیرد .مثلا وقتی که زیاد کار کرده باشم.یک دفعه مخصوصا زمان خواب یک دفعه باد کرده و سفت میشود و درد میگیرد اینم عکس امروز یکم بادش خوابیده ولی انگشت سبابه باد دارد هنوز و انگشتان درد میکند گاهی دست راست و گاهی چپ است.علت ان چیست؟

سوال در خصوص ادامه حرکات ورزشی مفصل پا

با عرض سلام اقا دکتر اگر در خاطر داشته باشید در مورد وضعیت مادرم که نیم مفصل سر ران راست را عمل کرده اند یکماه پیش سوال کردم و شما حرکت ورزشی وکششی پا را برای ایشان تجویز نمودین که فایل ان در صفحه مشاوره موجود هست حال با توجه به وضعیت همه گیری موجود و ریسک زیاد حضور در مراکز فیزیوتراپی بخصوص برای مادر با ان همه بیماری زمینه ای و سن بالا برای ادامه ورزش دیگری را توصیه میفرمایید چون مادر اکنون گاهی بدون واکر و عصا راه میروند ولی کمی لنگ میزنند میگویم چرا لنگ میزنید میگوید دست خودم نیست. زیاد که بنشینم جای مفصل خشک میشود البته زانوی ایشان نیز ارتروز دارد. با تشکر

سلام خسته نباشید

سلام خسته نباشید دکتر من چهار ساله پامو عمل کردم الان پام درد میکنه میخوام پلاتین پامو درارم بنظرشما مشکلی نیست بعدچهارسال؟؟؟

راه رفتن کودک

سلام دکتر خسته نباشید پسر 15 ماهه ای دارم ک یک ماه هست بدون کمک شروع کرده به راه رفتن دقت کردم موقع راه رفتن پنجه پای راستش رو به سمت بیرون میزاره و از پشت ک به پاهاش نگاه میکنم قوزک داخلیش خیلی به سمت داخله و پاشنه اش به سمت بیرونه و به نظر غیرطبیعی میاد به نظر شما مشکلی داره و نیاز به ویزیت هست؟