بازگشت به لیست سوالات
س.ر
عنوان :

احتمال رفلاکس

متخصص بیماری های کودکان
سلام پسر من 11 ماه و 15 روزش هست و قبلا به مدت 6 ماه آمپرازول مصرف کرده.هیچوقت بالا نمیورد مگر اینکه چیزی در گلوش بپره ولی حالت ترش کردن داشت و بد خوابی.حالا الان در حال دندان در اوردن هست.آمپرازولش قطع شده الان دو ماهه.شب ها کمی نفخ داشت شیر نان آ ال 110 که بدون لاکتوز هست مصرف می کنه که 90 درصد بهتر شده البته میکسچر خارجی 2 سیسی قبل خواب می خوره و یک و نیم سی سی هم کتوتیفن به خاطر خارش بینی و چشم. الان دو هفته هست حالت ترش کردن و مزه مزه کردن برگشته شب ها هم هر یک ساعت بیدار می شه و پستونک یا آب می دم بهش شیرش و کردم دو بار فعلا در شب.خیلی چشم و گوش و بینی می ماله.گاهی دستش و از مچ تو دهنش می کنه و میماله به دهنش یا گاز می گیره.پستونکم با حالت مزه کردن تف می کنه.یعنی رفلاکسش برگشته؟ چه باید بکنم خوابش بهتر شه؟

سلام بله احتمالا ریفلاکسش برگشته فعلا شبها یک عدد پودر. اس امپرازول. 10. میلی بدهید بهتر نشد معاینه لازم دارد




سوالات مشابه


حساسیت به پروتئین گاوی و مصرف ویتامین

با سلام،دختر من به دلیل حساسیت به پروتئین گاوی طبق نسخه شما شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور مصرف میکنه و هنوز هم حساسیتش رفع نشده،الان 11ماهه شده،می خواستم بدونم که آیا باید نوع یا شماره شیرش عوض بشه در این سن؟یا همونو ادامه بدم؟واینکه آیا ویتامین خاصی هم باید در این سن مصرف کنه؟ ممنون

یبوست

سلام وقت بخیر خانم دکتر تقرییا یک ماه پیش دخترم که 21 ماه اش هست دچار اسهال شده بود که شما فرمودین احتمال داره به لاکتوز حساسیت داشته باشه و شیر بدون لاکتوز رو امتحان کنیم.شیر خشک بیومیل ال اف دادم بهش که دچار یبوست شد.و بعدش شیر پاستوریزه بدون لاکتوز بهش دادم.ولی متاسفانه دچار یبوست هست، یک روز در میون شکم اش کار میکنه ولی درد داره و خیلی زور میزنه و به خودش فشار میاره بطوری که بدنش میلرزه و خیس عرق میشه و گریه میکنه. قبلا اصلا سابقه یبوست نداشت. ممنون میشم راهنماییم کنین????

سرفه

سلام دخترم 46 روزش هست گرفتگی بینی داره اول صبح بیشتر هست بیمارستان گفتن برای نوزان طبیعی هست قطره بینی دادن ولی از دیروز سرفه میکنه تو خواب سرفه نمیکنه وقتی از خواب بیدار میشه تک سرفه میکنه زیاد نیست یک بار یا دوبار سرما خورده یا طبیعی هست

دارو

سلام خسته نباشید آقای دکتر ببخشید داروی ازومپرازول ده میلی پیدا نکردم اسکال نداره به جاش ازوپرازول 20میلی استفاده کنیم؟

یبوست

سلام وقت بخیر اقای دکتر تقرییا یک ماه پیش دخترم که 21 ماه اش هست دچار اسهال شده بود که شما فرمودین احتمال داره به لاکتوز حساسیت داشته باشه و شیر بدون لاکتوز رو امتحان کنیم.شیر خشک بیومیل ال اف دادم بهش که دچار یبوست شد.و بعدش شیر پاستوریزه بدون لاکتوز بهش دادم.ولی متاسفانه دچار یبوست هست، یک روز در میون شکم اش کار میکنه ولی درد داره و خیلی زور میزنه و به خودش فشار میاره بطوری که بدنش میلرزه و خیس عرق میشه و گریه میکنه. قبلا اصلا سابقه یبوست نداشت. ممنون میشم راهنماییم کنین????