بازگشت به لیست سوالات
ع.ک
عنوان :

جوش و کروک و دومل و ...

متخصص پوست، مو و زیبایی
سلام خسته نباشید .
من 36 سال دارم و مشکل اصلیم جوش روی پوست بدنم و بین قفسه سینم هست.نزدیک به هفت هشت سال پیش سینوس برگشت مو پایین کمر داشتم و عمل کردم و دراوردم .و کلا بدنم و پاهام و صورتم پر مو هست و موهای ضخیم . روی گونه هام خیلی اوقات جوشهای بزرگی میزنه ولی زمان زیادی هم ممکنه نزنه خیلی اوقات سفت شدگی بزرگی زیر پوست گونم حس میکنم و زمانی میگذره تا کوچکتر بشه و خارج بشه خیلی وقتها هم از بین میره و مجدد همونجا در میاد. پشت گردنم جوشهای بزرگی میزنه که خیلی شبیهه جوش نیست و از حد نرمال جوش خیلی بزرگتره.پشت کمرم هم همیشه پر از جوشه. عکسهایی که براتون فرستادم از قعسه سینم هست که دوسالی هست خیلی داره اذیتم میکنه . دفعه ی اولی که بین سینم جوش زد یه جوش به اندازه ی نصف گوجه سبز بود و حس میکردم چون پوست سینم ضخیمه نمیتونه خارج بشه و خودم چندین روز باهاش کلنجار رفتم تا تونستم کمی ازش خارج کنم که البته چرک نبود و بیشتر آب و خون آبه بود.ولی بعد از اون نواحی دورش به مرور زمان و هفته ها و ماهه جوش های کوچک و بزرگ میزد و چندین بار هم از همون جوشهای خیلی بزرگ و الان دو قسمت از قفسه سینه به فراخر زمان از اون جوشهای گنده میزنه و جاهای دیگه جوشهای ریز و درشت که چرکی هم هستند .یادآر بشم که ممکنه یکماه هیچ جام جوش نباشه و یا فقط یکجام باشه و یا هم بعضی وقتا همه جام.
کمی دکتر رفتن برام سخت بود به دلیل زمان و مشغله شغلی و هزینه تا حضوری ویزیت بشم . ممنون میشم اگر بتونید کمکم کنید تا با راهنماییهای شما خودم بتونم مشکل رو کم و یا کلا برطرف کنم . .

1) azithromycin cap 250 n=24
سه روز متوالی هر 12 ساعت یک عدد
2) cap indomethacin 25 mg n=20
هر 12 ساعت یک عدد
3) Benzoil peroxide 5% n=1
روزی 2 بار به ضایعات




سوالات مشابه


دانه های روی کشاله ران

سلام وقتتون بخیر، دانه هایی ریز روی کشاله ران که به صورت خطی و ردیفی در دو سمت ایجاد شده البته چندسالی هست ولی به نظرم بیشتر شده و هیچ مشکلی برایم ندارد، خارش و سوزش ندارد ولی از نظر ظاهری خوشایند نیست ، میفرمایید این دانه ها چی هستند و درمان دارد؟ راهنمایی بفرمایید عکس خدمتتان ضمیمه شد ????

گل مژه و عفونت چشم

سلام آقای دکتر برادرم رو چشماش چند تا گل مژه زده و خیلی قرمزه بعضی وقتا هم درد میگیره بخصوص تو گرما بدتر میشه.میشه درمان دارویی بدید.قطره باکتی ماید هم اثر نکرده

ریزش مو

سلام آقای دکتر من مشکل ریزش مو شدید دارم خواستم منو برای درمان راهنمایی کنید

دوره درمان آکنه

سلام خسته نباشید آکنه ها خیلی خیلی بهتر شدن واقعا سپاسگزارم یکم قرمزی هنوز داره ولی بعضی موقع آکنه میزنم خیلی زود خوب میشه

درمان ریزش مو

سلام وقت بخیر من چند ماهی میشه ریزش موی شدید دارم البته ارثی هم هست. برای درمانش چکار می تونم بکنم