بازگشت به لیست سوالات
و.ا
عنوان :

سلام جناب دکتر وقت شما بخیر

فوق تخصص گوارش کودکان
دختری دارم 10 ماه و 26 روز داره که از دوماهگی از طریق سونوگرافی تشخیص رفلاکس دادن براش.( تحت نظر دکتر شهره ملک نژاد هست دخترم).و ازمایش کالپروتکتین دادن براش که عدد کالپروتکتین500 بود، که با رژیم سختی که گرفتم عددش شد 140 و رفلاکس جوری بود که از دهان و بینی شیر بالا میاورد. تا 5 ماه شیر خودمو بهش دادم با رعایت رژیم که شامل(گوشت و شیرگاو- آجیل- ماهی- مرکبات-گندم و...).به اضافه قرص نکسیوم.که باز هم دخترم خوب نشد.تا اینکه دکترش شیرخشک الکر تجویز کرد و اون هم تاثیری نداشت و همش یبوست میشد و همچنان نه به شدت قبل ولی هر ازگاهی بالا میاورد ار بینی و دهان و بعد از اون شیرخشک نئوکیت داد که با این یه چند روز شکمش خوب کار میکرد و چند روز یبوست میشد. یه پودری برای یبوستش داده به نام پیدرولاکس، که با استفاده ازین پودر یبوستش خوبه.اینبار قرص باکلوفن هم اضافه شد بهش. الان دیگه بالا نمیاره ولی همچنان شبا تا صبح به خودش میپیچه. تست آلرژی دادم چند روز پیش که ضمیمه کردم خدمتتون. و شیر که میخوره(نئوکیت) اگه از 70 سی سی بیشتر شیر بخوره دیگه سیستمش بهم میریزه، در حالی میل به غذا و شیرش عالیه. وزنشم 9500 هست. همون 70 تا شیری هم که میخوره باید حتما اروغشو بگیرم احساس میکنم به راحتی نمیتونه هضم کنه. شبها زود به زود بیدار میشه و شیر که میخوره آروغ نمیزنه یا با کلی پیچ خوردنو اینور اونور آروغ میزنه که کمی اروم میشه و دوباره دلپیچش شروع میشه اصللللللا خواب راحتی نداره به شدت پیچ میخوره. بیشتر شیر که میخوره اینجوریه. من دیگه واقعا درمانده شدم. نظر شما چیه جناب دکتر آیا مشکل روده ای میتونه باشه؟پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنونم.

جناب دکتر عکس رنگی انجام دادم براش دکترش گفت مشکل ساختاری نداره

یک پنجم
والان دیگه بالا نمیاره 2 و3 ماهی میشه که دیگه بالا نمیاره

بله پیچ خوردن زیادشه
و خوابش
اقای دکتر من هر غذایی بهش میدم همینطوره متوجه نمیشم که حساسیت به چی داره دقیقا
این قرص ملاتونین ضرر نداره؟
آقای دکتر با مشکل یبوستی که داره و این پیچ خوردن هاش به نظرتون روده هاش اذیت نیست؟ به نظرتون نیازه که کولونوسکوپی بشه؟




سوالات مشابه


حساسیت به پروتئین گاوی و مصرف ویتامین

با سلام،دختر من به دلیل حساسیت به پروتئین گاوی طبق نسخه شما شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور مصرف میکنه و هنوز هم حساسیتش رفع نشده،الان 11ماهه شده،می خواستم بدونم که آیا باید نوع یا شماره شیرش عوض بشه در این سن؟یا همونو ادامه بدم؟واینکه آیا ویتامین خاصی هم باید در این سن مصرف کنه؟ ممنون

یبوست

سلام وقت بخیر خانم دکتر تقرییا یک ماه پیش دخترم که 21 ماه اش هست دچار اسهال شده بود که شما فرمودین احتمال داره به لاکتوز حساسیت داشته باشه و شیر بدون لاکتوز رو امتحان کنیم.شیر خشک بیومیل ال اف دادم بهش که دچار یبوست شد.و بعدش شیر پاستوریزه بدون لاکتوز بهش دادم.ولی متاسفانه دچار یبوست هست، یک روز در میون شکم اش کار میکنه ولی درد داره و خیلی زور میزنه و به خودش فشار میاره بطوری که بدنش میلرزه و خیس عرق میشه و گریه میکنه. قبلا اصلا سابقه یبوست نداشت. ممنون میشم راهنماییم کنین????

سرفه

سلام دخترم 46 روزش هست گرفتگی بینی داره اول صبح بیشتر هست بیمارستان گفتن برای نوزان طبیعی هست قطره بینی دادن ولی از دیروز سرفه میکنه تو خواب سرفه نمیکنه وقتی از خواب بیدار میشه تک سرفه میکنه زیاد نیست یک بار یا دوبار سرما خورده یا طبیعی هست

دارو

سلام خسته نباشید آقای دکتر ببخشید داروی ازومپرازول ده میلی پیدا نکردم اسکال نداره به جاش ازوپرازول 20میلی استفاده کنیم؟

یبوست

سلام وقت بخیر اقای دکتر تقرییا یک ماه پیش دخترم که 21 ماه اش هست دچار اسهال شده بود که شما فرمودین احتمال داره به لاکتوز حساسیت داشته باشه و شیر بدون لاکتوز رو امتحان کنیم.شیر خشک بیومیل ال اف دادم بهش که دچار یبوست شد.و بعدش شیر پاستوریزه بدون لاکتوز بهش دادم.ولی متاسفانه دچار یبوست هست، یک روز در میون شکم اش کار میکنه ولی درد داره و خیلی زور میزنه و به خودش فشار میاره بطوری که بدنش میلرزه و خیس عرق میشه و گریه میکنه. قبلا اصلا سابقه یبوست نداشت. ممنون میشم راهنماییم کنین????