بازگشت به لیست سوالات
ش.م
عنوان :

درد زانو

متخصص ارتوپدی
با سلام .
مادر بنده به مدت 5 روز هست که دچار درد شدید در پشت زانوی چپ و گاهی هم خود زانو شده . و درد زانو تا نوک انگشتان پا رو درگیر کرده .
رگ های پشت زانو هم منقبض شدن .
ضمنا زانوی پای راست هم دچار سائیدگی مفاصل هستن .
همچنین به دلیل شرایط فعلی با نظر شخص خودمان برای ایشون  داروی پیازیتون 300 و امگا3 تهیه کرده ایم و به مدت 5 روز است که مصرف میکنند .
توصیه شما برای ایشون در شرایط محدود فعلی چیست ؟

اگر درد شدید بخصوص تو حرکات مچ پا در ساق ایجاد میشه و همراه با تورم و سفتی عضلات ساق هست باید از نظر لخته شدن خون در پا و یا پاره شدن کیست پشت زانو که در آرتروز زانو شایع هست بررسی بشن.
توصیه به مراجعه حضوری و معاینه توسط متخصص ارتوپدی میشود

در صورت پاره شدن کیست پشت زانو چه درمانی انجام میشه ؟

معمولا جز استراحت کاری نیاز نیست مگه اینکه عفونی بشه

چجوری میشه فهمید که عفونی شده یا نه ؟

با معاینه مشخص میشه.
درد شدید
قرمزی
تورم شدید و تب
میتونه به نفع عفونت باشه




سوالات مشابه


پوکی استخوان و اب گرفتن بدن ک باعث ورم شدید شده

سلام اقای دکتر .من مادر بزرگم سال 91سرطان معده داشته و معدش را ببرداشتن الان سه ماهی معلوم شده ک پوکی استخوان گرفته و بدنش اب زیر بدنی گرفته و اب بدن یجا جمع میشه و ورم میکنه شکم و پاهاش همه اب شده و عرق هم نمیکنه ک اب و بریزه بیرون اقای دکتر ممنون میشم بگید ما چیکار کنیم چ کاری کنیم براش خیلی اذیت میشه هیچ دکتری جواب نمیده و همش بستریش میکنن اب زیر پوستیش زیاد شده و باد کرده بدنش

درد زانو و استخوان پا

سلام جناب دکتر، وقتتون بخیر. من یه ماهی هست زانوی راستم درد گرفته، قبلا هم هر موقه رانندگی میکردم درد میگرفت، ولی یه ماهیه مرتب درد داره، یه هفته ای هست که استخوان همون پام(سمت راست بالای پام) هم درد میگیره، من 15 سالم بود که استخوان پای چپمم عمل کردم و کلا استخوانو برداشتن(استخوان انگشت وسطی پام). میخواستم بدونم نظر حضرتعالی چی هست ؟

گرفتگی عضله ران

Hanieh Mansouri: سلام وقتتون بخیر دختر 23 سه ساله هستم. حدود یک ماهه که به طور مداوم ورزش یوگا انجام میدم. تا قبل از این مدت زیادی بود که ورزش نکرده بودم و بدن خشک و انعطاف ناپذیری داشتم تا حدی که وقتی می ایستادم دستام به زمین نمیرسید اما با ورزش به مرور بدنم منعطف شد و روند خوبی رو طی کردم اما از هفته ی سوم به بعد دوباره انجام تمرینات برام سخت شد طوری انگار بدنم به حالت اول برگشته و حرکاتی که دیگه به راحتی انجام میدادم نمیتونستم انجام بدم ولی برای اینکه بدنم افت نکنه با هرسختی ای بود ورزش هارو انجام دادم اما بی فایده بود و جز درد و گرفتگی عضله فایده ای نداشت طوری که راه رفتن برام سخت شده هرچه هم بیشتر سعی میکنم با وجود درد ورزش هارو انجام بدم که انعطاف بدنیم بیشتر بشه نتیجه عکس میده میخواستم بدونم علت چیه؟ ممکنه مربوط به تغذیه باشه؟ چون ویتامین و کلسیم کم مصرف میکنم!

درد گردن

سلام سلامت باشید25 ساله هستم اهل گنبدکاووس و پسر

مشکل عضله

سلام و خسته نباشید. وممنون میشم ک زود جوابمو بدید چون این مشکلی ک میخوام بگم نگرانی زیادی برام ایجاد کرده. من یک هفته پیش ورزش انجام دادم و حرکات پا و باسن زدم. خیلی هم سنگین کار نکردم ولی بعد از ورزش عضلاتم درد گرفت. بعد از دو سه روز متوجه ی فرورفتگی اندازه ی سانت روی باسنم شدم ک مطمئنم قبلش نبود. دقیقا جایی ک آمپول تزریق میشه. (البته من خیلی وقت هست ک آمپولی نزدم)یکمی هم تیره شده مث کبودی. و اندک دردی هم احساس میکنم. میخواستم ببینم مشکل از چیه؟دلیلش چیه؟ آیا خود ب خود رفع میشه؟نکنه همینجوری بمونه! باید چیکار کنم؟ ممنونم.