بازگشت به لیست سوالات
س.ت
عنوان :

کشیدگی دست

متخصص ارتوپدی
با سلام. مادر من دیروز هنگام بستن چادر مسافرتی به دست چپش فشار وارد شد و حالت کشیده شدن بهش دست داد، در حال حاضر آتل بسته و تکونش نمیده، دردی در حالت عادی نداره ولی مچ دستش رو اگه فشار بده درد میگیره و انگشتاش رو خیلی بالا نمیتونه بیاره. چقدر میتونه آتل رو نگهداره؟ مشکلی نداره بستنش؟ و اینکه برای درمان چیکار میتونه بکنه؟

سلام.
با توجه به اسیب وارده دچار کشیدگی تاندون و التهاب ناشی از اون شدند.
حتما یک داروی ضد التهاب مصرف کنند و تا دو هفته مچ بند داشته باشند انشالله خوب میشن.

داروها:
cap.celexib 200mgr روزی یک عدد
oint.rahamin هر دوازده ساعت

لطفا در امتیازدهی پایان مشاوره شرکت کنید.ممنونم.

ممنون داروی متوکاربامول مناسب هست؟
🙏



سوالات مشابه


درد و خشکی مفاصل

آقای دکتر سلام مادرم سنشون 60 سال هست از قدیم دارای درد مفاصل و رماتیسم بودن و سال گذشته تیرویید هم عمل کرده بودن تا اینکه این اواخر به خاطر سطح بالای کلسیم در خون متوجه شدیم آدنوم پاراتیروئیدشون هم باید جراحی بشه و از بدنشون خارج شد متاسفانه از بعد از عمل دردها بسیار تشدید شده بصورتی که مفاصل پا ، انگشتان دست و حتی استخوان های گردن و کمر هم صداهای بلند تولید می کنه و شب ها خواب ندارن به خصوص وقتی که از پله رفت و آمد می کنن بفرمایید برای درمان موثر و کاهش این درد ها چه راهی رو پیشنهاد می دید (تراکم استخوانشون هم شدیدا پایین هست متاسفانه) با سپاس

درد کتف راست

سلام ده روز میشه که کتف راستم تقریبا درد شدیدی داره اینقدر که تا سر انگشتام میزنه مسکن هم یک ساعت آرام می کنه

درد شانه

با سلام .به مدت یک ماه است که دردشانه دارم و بین عضله دلتویید و سه سر بازو درد میکند و عضله سفتی را در این منطقه حس میکنم.در عکس از بازو این ناحیه تیره افتاده است . .(متاسفانه بعد از حرکت تکراری با دست این اتفاق افتاد). البته چندین سال هست که این دست بعد از هر حرکتی اسپاسم و درد را داشت .چندین بار به دکتر مراجعه کردم و اخرین درمان تزریق مفصلی بتامتازون بود و بهبودی اندک بود (چند روز پیش).چپ دست هستم و دست چپم درد میکند .شانه ام صدا هم دارد بمخصوصا وقتی بالا می آورم . وقتی دست کاملا بالای سر برده می شود صدای تقی میکند .درد در هنگام بالا اوردن دست رو به جلو و به بالا بسیار زیاد است .سر شانه هم سفت شدگی و تیزی حس میکنم .انگار یه چیزی تیزی تو گردی سر شونه حس میکنم البته یک روزه ..از دیروز کتف هم درگیر شده و متورم است . به دکتر دیگری مراجعه کردم نوار عضله گرفتن و گفتن دیسک گردن هست . متاسفانه علل مختلفی رو عنوان میکنند و درد من همچنان باقیست .

درد شانه

با سلام .به مدت یک ماه است که دردشانه دارم و بین عضله دلتویید و سه سر بازو درد میکند و عضله سفتی را در این منطقه حس میکنم.در عکس از بازو این ناحیه تیره افتاده است . .(متاسفانه بعد از حرکت تکراری با دست این اتفاق افتاد). البته چندین سال هست که این دست بعد از هر حرکتی اسپاسم و درد را داشت .چندین بار به دکتر مراجعه کردم و اخرین درمان تزریق مفصلی بتامتازون بود و بهبودی اندک بود (چند روز پیش).چپ دست هستم و دست چپم درد میکند .شانه ام صدا هم دارد مخصوصا وقتی بالا می آورم ..از دیروز کتف هم درگیر شده و متورم است .

اسکافوئیلد

سلام جناب دکتر سال 96 زحمت کشیدید اسکافوئیلد منو که خیلی اوضاع بدی داشت عمل کردید و دستی ک همه دکترای شمال میگفتن باید ثابت بشه با زحمت شما الان تا 30٪ حرکت داره ولی با اینحال توی کار خیلی فشار میاد و دردش شروع میشه گاهی اینجا کمیسیون پزشکی گفت میتونم از کار افتادگی بگیرم،میشه راهنمایی کنید ک آیا امکانش هست؟؟