بازگشت به لیست سوالات
M.S
عنوان :

آبله مرغان

متخصص بیماری های کودکان
سلام آقای دکتر پسر من در سن 5 ماهگی از خواهرش آبله مرغان گرفت که طی 1 ماه با داروهای شما خوب شد اما الان تقریبا 4 ماه از آبله میگذره که یک جوش به اندازه ی عدس که کمی برامده هست روی سرش بین موها که روش زرد هست باقی مونده گاهی اوقا ت با حمام میافته اما باز در میاد چه کاری باید انجام بدم؟

سلام احتمالا آبسه زیر پوستی است

باید داخل حمام تخلیه و شستشو شود و با پماد فوسیدین و اسیکلوویر روزی,دوبار بزنید تا 7 یا 10 روز




سوالات مشابه


نحوه مصرف قطره آهن

سلام ، آقای دکتر قطره آهن سان اکتین رو که برای پسرم تجویز کردین نوشته شده برای 6 ماه به بالا، پسر من الان 5 ماهش شده ایرادی نداره استفاده کنم؟ لطفابرای سوختگی پا هم پماد معرفی میکنین تشکر

زمان شروع غذای کمکی

جناب آقای دکتر مقدادی با سلام و عرض ادب پسرم 5 ماه و نیم با وزن 8 کیلو گرم و قد 67 سانت و دور سر 42 سانت میباشد وزن رمان تولد 3/200 کیلو و قد 50 سانت و دور س 35 سانت در حال حاضر هم شیر مادر و هم از شیر خشک گیگوز استفاده میکند از چه زمانی غذای کمکی و شربت آهن را ، چه مقدار شروع کنم ؟ و چطور میتوانم از شما برنامه غذایی برای فرزندم از شما دریافت کنم ، و با توجه به مشکلات پیش آمده و ویروس از آوردن فرزند خود به مطب امتناع میکنم در ضمن شربت آهن ( لیپوسوفر ) را شما پیشنهاد میکنید ؟ ممنون از لطف و پاسخگویی شما .

تب، اسهال، دندان

باسلام. دختر 10 ماهه ام با وزن 6600 دچار یبوست بود که دکتر شربت لاکتولوز برایش تجویز کرد، به مدت 3 روز، روزی 5 سی سی بهش دادم، الان دو روز هست که اسهال و تب خفیف دارد. دهانش هم برفک دارد که شما نیستاتین تجویز کردین و دادم اما هنوز خوب نشده. دندان دومش در حال درآمدن است بسبار بیقرار و بیتاب شده و اشتهاشو از دست داده هیچی بجز شیر نمیخوره. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

بدخوابی شدید شبانه

سلام آقای دکتر خسته نباشید جعفرزاده هستم والدین پرنسا و آویسا . آقای دکتر پرنسا 16ماهه که بیمار شما هستش شبها اصلا راحت نمیخوابه قبلا هم همین پیام و فرستادم خدمتتون تو خواب همش میچرخه بلند میشه گریه میکنه باز سرش و میزاره بخوابه ولی نمیخوابه الانم نزدیک ساعت 4صبح هستش نخوابیده بینیش هم کیپ شده .و سرفه هم داره داروهایی که منزل دارم از تجویز قبل گاویسکون . دیپ اسلیپ .اسپری نارنجی و بنفش . اسپری بتادین . اسپری بودنا زادیتن زانتاک شربت سینه پدی کاف . ولی سرخود نخواستم دارو بدم پیام دادم خدمت شما الان بهش چی بدم و چند سی سی تا چه مدت ممنون از پاسخگویی شما

رفلاکس

سلام فرزندم 5 ماه تمام هست وقتی شما حضوری معاینش کردین تشخیص رفلاکس دادین و 1/8 باکلوفن صبح و شب و کولی بی بی تجویز کردین اوایل بهتر بود اما الان خیلییی شدید زور میزنه و بالا آوردنش بهتر نشده و برطبق جدول غذایی شما دارم بهش غذا و شیر خودم رو میدم لازمه تو غذاش تغیری ایجاد کنم؟( قرص نکسیوم خارجی هم دارم اما بهش ندادم)