بازگشت به لیست سوالات
م.ا
عنوان :

تب و سردرد

فوق تخصص نوزادان
مادرم 55 سال سن دارد و بیش از 20 سال است مبتلا به برونشیت مزمن است . از سه روز پیش دچار سردرد شدید و تب زیاد شد . سردرد از امروز قطع شد اما تب ادامه دار است.
نتیجه تست خونی کرونا و سیتی اسکن هم خوب بود و اکسیژن خون هم مناسب است .
اما تب او قطع نمیشود...

سلام.حتما باید ازمایش خون کامل برای عفونت انجام بشه و نیاز به مراجعه ی حضوری و معاینه ی دقیق هست

🙏



سوالات مشابه


استفراغ کودک 7 ماهه

سلام آقای دکتر من دوشنبه پسرمو آوردم پیش شما و فرمودید آنفولانزا گرفته متاسفانه از دوشنبه صبح تا الان با وجود اینکه شربت اندانسترون برای تهوعش تجویز کردید ولی همچنان استفراغ هایش ادامه دارد و شیر هم اصلا نمیخورد بدنش خیلی سرده و زیر چشماش هم گود شده وبا خوردن حتی قطره ای از آب هم استفراغ میکنه آقای دکتر خواهشن بگید باید چه کاری انجام بدم پسرم خیلی بی حاله و بعد از استفراغ هایش از حال میره و خوابش میبره این موضوع خیلی منو ترسونده خواهشن راهنماییم کنید

دانه های روی صورت

اقای دکتر، سلام، مادر دلیار هستم مجدد مزاحمتون شدم. دیروز صبح که دلیار بیدار شد صورتش ریخته بود بیرون، من دلیلش رو نفهمیدم . البته روز قبلش براب اولین بار به صورتش دستمال مرطوب زدم و شب قبلش هم تو ی غذام یک عدد پیاز سوراخی خوردم. ایا این یجور حساسیت پوستی هستش یا به تغذیه من مربوطه؟ این عکس رو هم امروز گرفتم. خوردن مولتی ویتامین که اثری در این ماجرا نداره ؟!

بی قراری شدید پس از واکسن

سلام. پسر دو ماهه من امروز واکسن دو ماهگی زده. وزنش 5 کیلو هست. قبل واکسن 10 قطره استامینوفن دادیم. از حدود دو ساعت بعد تزریق تا الان که 6 ساعت گذشته یکبند گریه ی شدید داره و یک دقیقه هم نمی خوابه و زیر سینه هم با گریه شیر می خوره. کمپرس سرد گذاشتیم ولی پاش سفت و قرمز شده. با کوچکترین حرکت پا جیغ می زنه. تب فعلا نداره. آیا راهکاری هست که آروم بشه؟

پسر 2سال و چهار ماهه که موقع دفع میسوز د

با سلام .پسرم هفته یپیش اسهال بلغمی شد.بدون اینکه ماده آلرژی زایی بهش بدم یا برنامه غذاییش عوض بشه.احساس میکنم اسیایی بالاش دارد در میاید بیقرار شدید بزرگترین مشکل این است که الان بعد دوروز اسهالش تموم شد هر یه ساعتی جیغ میزند و میگه پشتش میسوزد من احساس میکنم از داخل میسوزد امانش رو بریده شب از خواب میپره و دو ساعت اشک میریزد .چکار کنم اققای دکار پماد هیدرو کورتیزون زدم فایده ندارع از داخل میسوزه اشتهاش در حد صفر است مثلا از صبح تا الان یه استکان اب سیب خورده.دو سالو چهار ماه دارد و وزنش 13 کیلو است

عدم تحمل لاکتوز

جناب آقای دکتر عزیز سلام سه دختر شانزده ماهه دارم که عدم تحمل لاکتوز و ریفلاکس وابسته به ان دارند. قطره ی ایزی کول همراه با شیر خشک استفاده میکنیم. با توجه به کمیاب شدن این دارو چه جایگزینی پیشنهاد می کنید؟