بازگشت به لیست سوالات
ن.ق
عنوان :

تفسیرازمایش

فوق تخصص ریه
بعد دوهفته این ازمایش داده ام مشکل حاد ندارم فقط کمی تنگی نفس ..درصورت عفونت راهکار ویادارو

لطفا شرح حال دقیق علایمتون رو بفرمایین
سن و بیماری زمینه ای

سن38بیماری خاصی ندارم فقط بیماری پسوریازیس
بعدازدوهفته بیماری فقط تنگی نفس دارم
اقای دکتر ازمایش فرستادم لطفا بررسی کنید



سوالات مشابه


سرفه

سلام آقای دکتر وقتتون بخیر در مورد مشکل مادرم می خواستم ازتون راهنمایی بگیرم. مادرم63 سالشون هست و از قدیم حساسیت فصلی داشتن . یعنی فصل هایی که گرده افشانی زیاد باشه حساسیتشون به صورت عطسه و آبریزش بینی بروز میکنه. الان حدود دوسه ماه میشه که بعد از استفاده از مواد شوینده خصوصا الکل که این مدت خیلی از الکل استفاده میکنیم ، حالت تک سرفه دارن و ما خودمون فکر میکنیم حالت حساسیت به مواد شیمیایی خصوصا الکل پیدا کردن . ( قبل از اپیدمیه کرونا و اینکه بخوایم از الکل زیاد استفاده کنیم ، ریه شون حساس بود ولی مثل الان سرفه نداشتن ) می خواستم لطف کنید راهنمایی بفرمایید که علت این تک سرفه ها از حساسیته یا نه و برای سرفه هاشون چیکار کنیم و چه دارویی استفاده کنن ؟

اکرم حنیفه زاده از بیماران خودتان

سلام وقت بخیر 2 روز است که سرما خورده کمی گلو درد دارد و سرفه میکند و از امروز خلطش زرد شده

خس خس

سلام من هجدهم اسفند ماه با مراجعه به دکتر با علامت احساس سنگینی در تنفس به پزشک مراجعه کردم با انجام سی تی اسکن متوجه شدند کرونا خفیف دارم که کمی ریه ام را درگیر کرده ولی آسیب نزده من تقریبا بعد از ده روز با مصرف دارو خوب شدم اما از آن موقع تا حالا صبح ها خلط در می اورم معمولا بی رنگ یا زرد کمرنگ است امروز هم بعد از ناهار احساس خس خس بیشتر در هنگام بازدم دارم دارو پرانول و پاروکستینا برای اضطراب و حمله پانیک مصرف میکنم خیلی میترسم نکنه حالم بد بشه دو روز دیگه دکتری که میشناسم میشینه مطبش میترسم تا دو روز دیگه خیلی حالم بد بشه آیا مشکلی هست و اگر هست آیا این مشکل اورژانسیه

سرماخوردگی شدید در بارداری

با سلام من در هفته 26 بارداری هستم و به شدت سرما خوردم گلو درد دارم و هنگام سرفه خلط های غلیظ رنگی از گلو دارم و سردرد شدید ایا باتوجه به بارداری میتوانم قرص ازیترومایسین 250 که در منزل موجود دارم استفاده کنم اگر مبتوانم به چه مقدار؟

کرونا

با سلام ارادتمند جناب دکتر لطف میکنید نظرتون در مورد سی تی بفرمایید. علائم خاصی ندارم