بازگشت به لیست سوالات
ح.ز
عنوان :

شیر خشک پدیا

متخصص بیماری های کودکان
سلام آقای دکتر دخترم هجده ماهه با وزن 8 کیلو و 800 گرم روغن ام سی تی و شربت نوتریژن ب صورت یک روز در میان ب مقدار 5 سی سی و یک روز درمیان مولتی ویتامین یک سی سی و شیر خشک آپتامیل 3 میخورد اما نزدیک ب دو ماهه بهش شیر خشک پدیا شور میدم روزانه 240 سی سی شیر خشک پدیا راتا چه مدت به صورت مداوم میشه استفاده کرد ؟

سلام روزانه 4 پیمانه تا حداکثر 3 ماه منعی ندارد




سوالات مشابه


عفونت روده

سلام و عرض ادب پسرم هفده ماهشه روده هاش به تشخیص دکتر سرما خورده الان یک هفته س که اسهال داره (میانگین روزانه 3_4بار) بدون تب و بدون تهوع داروهاش: یک اسانس گیاهی نعنا؛ یه پک 15تایی کیدی لاکت، او آر اس ؛ زینک و یه شیر ببلاک که نمیخوره این شیرو و غذاش شده سوپ و کته ماست و سیب زمینی آب پز و اینکه دکتر گفته فقط باید شیرخودمو بخوره و شیرپاستوریزه هم فعلا ممنوع مدام گریه میکنه برا شیشه شیر خانم دکتر به نظرتون چیکار کنم؟؟؟ نگرانم واقعا نکنه بیماریش تشدید بشه با ینکه میدونم ممکنه این بیماری در اثر دست آلوده باشه اما با این حال نگرانم؛ بنظر شما ممکنه این بیماری در اثر مصرف شیرسرد باشه؟؟؟ آخه پسرم لب به شیر ولرم نمیزنه همیشه مجبورم مستقیما شیرسرد بدم بهش ب نظرتون چی بهش بدم؟؟؟ ممنون از پاسخگوییتون

بیقراری

سلام دختر هفت ماه دوازده روزه دارم یهو بعضی وقتا انگاری که تنش مور مور بشه اینجوری میشه و با حرص لثه هاش محکم به هم فشار میده خیلی اینکار میکنه نگرانم چرا اینجوری شده؟

کمبود وزن

با سلام و خسته نباشید دختر من با سن 20ماه ،9 کیلو هست و بعد از شش ماهگی که شروع غذا بود وزن خیلی خیلی کمی اضافه کرد تمام آزمایشات لازم مثل عفونت ادراری را انجام داده است و مشکلی نداشته است . دو هفته است که از شیر مادر هم گرفته شده است.شیر خشک هم به تنهایی نمیخورد و من مجبورم با سرلاک مخلوط کنم آیا اشتباه است؟ چیکار کنم که وزنش بهتر بشه تمام ویتامین ها را هم امتحان کردم .

بیماری دست وپا

سلام وقت بخیر.خسته نباشی.کودک یک ونیم سالی دارم دچار بیماری دست وپا شده.که دکتر امپول بتا متازول و دیفن هیدرامین و پماد الویر تجویز کرد الان بعد دو هفته شربتا رو نمیدم.اما متاسفانه سرانگشت ها پای دخترم بعد از ترکیدن تاولها قرمز شده. دو تا از ناخن هاش هم داره گیافته.ایا همان پماد الویر رو ادامه بدم؟ یا پماد دیگه رو معرفی کنید؟چقد طول میکشه تا اثر این ببماری به کل برطرف شه؟ممنون از راهنماییتون

نوزاد

سلام پسرم 30 شهریور 96 بدنیا اومده الان وزنش *****9300، آزمایش داده آهنش 60 بوده میزانش، باتوجه به این میزان آهن و وزنش چند قطره باید قطره ی آهن ایرانی روزانه بخوره؟