بازگشت به لیست سوالات
ص.ب
عنوان :

لکه های قرمز متورم

متخصص بیماری های کودکان
با سلام خدمت شما. دخترم مشکوک به فاویسم هستش و قبل از واکسن دوماهگیش قطره استامیوفن دوبرابر وزنش بهش دادیم البته از قبل با متخصص اطفال مشورت کردم. بعد از 24 ساعت تزریق واکسن دوماهگی لکه های متورم قرمز کنار محل تزریق واکسن دیده شده که اندازه سکه هستند. لطفا راهنمایی کنید .




سوالات مشابه


آلرژی نوزاد

ممنونم از راهنماییتون، دختر من الان پنج ماهشه و 60سانتیمتر قد و 6600وزنشه، موقع تولد 2500با قد 46بود،الان وزن گیریش با توجه به رفلاکس خوبه؟ ومن باید رژیم پروتئین گاوی رو تا کی ادامه بدم؟ دکترش گفته از دوهفته دیگه فرنی و سرلاک وحریربادوم شروع کنم، آیا میتونم زودتر بهش سرلاک بدم؟

تب

باعرض سلام و ادب و خسته نباشید دخترم 18.5 ماهه هست و الان روز پجم است که تب دارد و دکتر متخصص خودش هم به ما اعلام کرده که آنتی بیوتیک به هیچ وجه به دخترم ندهم و در طول این مدت فقط با شیاف استامینوفن و دیکلوفناک یا شربی ایبوبروفن تبش را کنترل کرده ایم

آلرژی نوزاد

سلام، خسته نباشید،من شیرخوار 5ماه ای دارم که تا الان که فقط شیر خودمو خورده هیچ نشانه ای از آلرژی نداشته، البته رفلاکس داشت و یه ماه رانیتیدین می خورد، جدیدا شکمش کهیر زده و یه بار تو مدفوعش رگ خونی بود، من لبنیات و قطع کردم ولی این هفته چند بار تخم مرغ خوردم، الان خس خس سینه ش زیاد شده و شکمش کهیر زده و پوستش خیلی خشک شده، میخواستم بدونم تخم مرغ آلرژی زاست و اینکه چی نباید بخورم، از کجا بفهمم خس خس و کهیر مال رفلاکس یا حساسیت غذاییی

سرماخوردگی

تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های باخس خس داره خلط داره وخواهرشم دوسال ازخودش بزرگترآبریزش بینی داره

نگاه نکردن نوزاد

سلام اقای دکتر. من یک نوزاد چهارماهه دارم.زمانی که اون رو بغل می کنم به من نگاه نمی کنه و به اطراف نگاه می کنه و زمانی که نگاهم رو به طرفش می برم سرش رو به سمت دیگر می برد. می خواستم بدونم این نشانه بیماری هست؟ آیا این نشانه اوتیسم هست؟