بازگشت به لیست سوالات
ن.ا
عنوان :

پریود

متخصص زنان، زایمان و نازایی
سلام من 19 سالمه و پریود منظمی ندارم 23 تیر ماه مسافر هستم و پریودم در این چند ماه گذشته بین 7 ام تا 11 ام ماه اتفاق افتاده خواستم ببینم اگر تا 12 ام ماه پریود نشدم اگر از قرص ال دی استفاده کنم امکان داره در سفر پریود نباشم؟

ما چنین توصیه ای برای سفر نمی کنیم




سوالات مشابه


مسافرت با هواپیما درابتدای ماه هفت بارداری

سلام وقت بخیر من ابتدای ماه هفت هستم تا الانم خداروشکر هیچ مشکلی نداشتم می خواستم بدونم پروازه دو ساعته مشکلی به وجود میاره یا نه؟می توونم برم مسافرت به نظرتون؟

کیست درمویید

سلام. میخواستم ببینم هزینه جراحی لاپروسکپی کیست درمویید با بیمه سلامت چقدر میشه؟ و تا قطر چقدر باشه میشه لاپروسکپی کرد؟

تاخیر در پریود

با سلام و خسته نباشید من از همان ابتدا پریودهای نامنظمی داشتم و متاسفانه تخمدان PCO نزدیک 2 سال و نیم قرص مصرف کردم تا اینکه این اواخر منظم شده بود، 8 ماه است عروسی کرده ام و پیشگیری ندارم، خرداد ماه سونوگرافی دادم و کیست داشتم، شهریور پریودم 6 روز تاخیر داشت، سونو دادم و کیست نبود ضخامت دیواره رحم 7 بود، 10ام شهریور حجامت ساکرال کردم و 11ام پریود شدم، این ماه باز تاخیر داشتم، 19ام مهر سونو رفتم که باز کیست نداشتم ولی فولیکول 16در16 در تخمدان راست نشان داد که 20ام مهر پریود شدم، دکتر رفتم تا آزمایش بنویسد ولی متاسفانه فقط از نظر عفونت بررسی کرده که خدارو شکر عفونت ندارم، حال با این تفاسیر میخواستم برای چکاب کامل بروم آزمایش آیا زمان خاصی دارد؟ مثلا باید روز خاصی از نظر پرولاکتین و تیروئید و ... بررسی گردد؟ و اینکه مشکل بنده به نظر شما چیست؟

اولین روز پریود

سلام خانم دکتر من ساعت 2 و نیم بعد از ظهر پریود شدم این رو روز اول بگیرم یا روز بعد رو؟ آخه از پنجم باید سیپروترون استات بخورم ممنون

باردار

با سلام.خانم دکتر جواب ازمایشم را هفته قبل دیدید کمی کم کاری تیروید داشتم آخر این هفته دکتر برا iui نوشته و از روز 4 پریودی روزی یک امپول سینال اف زیر جلدی با دو تا لتروزل می خورم. از روزی که آمپولها را زدم و قرصها را خوردم یک سنگینی و خستگی شدیدی در گردنم دارم به نحوی که احساس خفگی میکنم احساس میکنم حلقم و دورتا دور گردن از داخل ورم کرده است این ربطی به آمپولها دارد یا از تیروید است؟ البته 4 ماه قبل هم کم کار بود با نصف قرص ناشتا خوب شد و الان دوباره فکر کرده با تشکر