بازگشت به لیست سوالات
ن.ا
عنوان :

اقدام برای بارداری

متخصص زنان، زایمان و نازایی
سلام.32 ساله هستم و سه سال پیش اولین زایمانم رو داشتم.امسال تصمیم به بارداری مجدد گرفتم با توجه به منظم بودن پریود و خوب بودن جواب ازمایشات پیش از بارداری, اقدام به بارداری کرده ام.این ماه برای دومین بار اقدام کرده ام با توجه به اینکه دوره ی پریود من همیشه منظم و 28 روزه بوده باید 29 شهریور پریود میشدم اما تا امروز یک مهر هیچ خبری از پریود نیس.بیبیچک هم گذاشتم منفی بود.من سابقه تاخیر در پریود ندارم.الان بلاتکلیفم نمیدونم چیکار کنم.نمیدونم مراجعه به پزشک کنم یا هنوز زوده.تصمیم بر این بود اگر این ماه باردار نشدم برای گرفتن داروهای کمک باروری به پزشک مراجعه کنم چون نمیخوام بارداریم بیشتر از این به تاخیر بیوفته.لازمه بگم که این ماه برای اولین بار در عمر از روز 5 پریود تا روز 17 پریود روزانه دو لیوان جوشانده رازیانه و دارچین و زنجبیل مصرف میکردم.ایا ممکنه مصرف انها باعث تاخیر در پریود شده باشد؟با سپاس

اگر بیش از 10 روز تاخیر داشتین تست خون بارداری بدهید...در مورد اثر داروهای گیاهی نمیدانم




سوالات مشابه


برداشتن تخم دان

سلام من بیست و چهار سال سن دارم و دوسال و نیمه که ازدواج کرده ام ، در سن پانزده سالگی طی یک عمل جراحی اپاندیز و یک تخمدانم را براشتم . الان حدود هشت ماهه که قصد بارداری دارم ولی نشده خیلی نگرانم ایا ممکن است به خاطر داشتن یک تخمدان نازا شوم؟ چه اقداماتی باید انجام بدم تا بفهمم که مشکلی دارم یا نه؟

زنان و زایمان

سلام،من کیست دارم که تحت نظر دمتر هستم روز 21از سیکلم که برای چکاپ رفته بودم دکترم قرص دوفاسترن دادن و گفتن از همون شب بخورم و من خوردم اللن روز پنجم مصرف قرص پریود شدم در حالی که دکترم گفتن10روز بخورم بعد پریود میشم پریود الانم درست روز سیکل خودم هست یعنی دقیقا چهار هفته از روز اول پریودم میگذزه حالا چیکار کنم قرص رو ادامه بدم تا دهمین روز؟

قرص جلوگیری اورژانسی

سلام خانم دکتر.وقتتون بخیر من 2 ماهه زایمان کردم و به پسرم شیر میدم.میخواستم بدونم استفاده از قرص جلوگیری اورژانسی(لوونورجسترول) مانعی نداره؟روی شیرم تاثیری نمیذاره و خطری برای پسرم نداره؟

پولیپ

سلام دکتر من. پولیپ داشتم امروز کوتاژ تشخیصی انجام دادم. دکتر برام جستیرون. نوشته --این دارو فک کنم برا سرطان هست. لازمه من. مصرف کنم --هیچ گونه سابقه ای هم نداشتم

آزمایش پاپ اسمیر

تفسیر آزمایش پاپ اسمیر و داشتن Trichomonas Vaginalisوهمین طور Repeat after treatment تفسیر دقیق وچگونه بودن جواب ازمایش