بازگشت به لیست سوالات
آ.ذ
عنوان :

خشکی پوست

متخصص پوست، مو و زیبایی
سلام مدتی است که به طورناگهانی دچارخشکی پوست درناحیه صورت،دستهاوروی پای چپم شده ام وهنگام تماس باموادشوینده وگچ و...خشکی آنهابیشترمیشود.برای درمان چه کنم؟

سلام مراجعه حضوری لازم است شماره تلفن مطب 88262815عصرها5-7تملس بگیرید




سوالات مشابه


لیزر شانه ای hairmax

آیا لیزر هایی که برای تقویت مو ساخته شده ماننده هایرمکس که خانگی هستن. خطر سرطان یا غیره ندارد.یا قبل از کار با این دستگاه باید از ژل ها یا کرم ها قبل از لیزر استفاده کرد ؟آیا می توان مطمن بود که در تکثیر سلول ها مشکلی پیش نمی آورد؟ و لیزر تقویت مو مادام باید استفاده بشه یا چند جلسه 3 یا 6 ماه در خونه کافیه؟

جوش زیر پوستی ریز و منافذ باز

سلام فقط روی پیشانی جوشهای خیلی ریز دارم که همیشه هستن و همچنین منافذ باز روی بینی ام که همیشه سیاه هستن

پوست

با سلام و خسته نباشید . برای از بین بردن جای مهر نماز روی پیشانی چکار باید کرد . البته هنوز خیلی مشهود نیست ولی فکر میکنم در آینده نمایان شود . چکار کنم که جای مهر در پیشانی نماند ؟

لک مشکوک و قرمز رنگ دور لب

مدتیه که دور لبم جوش های زیادی میزنه و لک قرمز دورش دیده میشه برای درمانش چی کار کنم؟

جوش های ابدار

سلام ببخشید که مزاحم شدم چند روزه که روی بدنم مخصوصا سینه و شکمم جوش های ابداری پیدا شده این جوش ها هم از روزی که تب کردم پیدا شده جوش ها کاملا شفاف هستند بطوریکه میشه پوستی که زیر جوش هست رو دید . بنظر شما اینا شروع ابله هست یا نه ؟ چون خواهر من 3 هفته پیش ابله گرفته بود . من از روزی که تب کردم هم این جوش ها اومدن هم زبونم به شدت درد میکنه . منتظر جواب شما هستم با تشکر