بازگشت به لیست سوالات
س.ا
عنوان :

پوست

متخصص پوست، مو و زیبایی
سلام خانم دکتر
من سعید هستم 25 ساله
صورتم خیلی جوش میزنه و از داروخانه ژل شستشو و یه ژل ضد اکنه و لایه بردارم گرفتم(به سفارش و مشاوره دکتر داروخانه)
احساس میکنم بعد از 20 روز استفاده پوستم تیره و خشک شده اما لکه ها مقداری کم شده
با استفاده ادامه بدم یا نه؟

خشکی پوست سبب تیرگی میشه در صورت ادامه خشکی دارو استفاده نشه



سوالات مشابه


پسوریازیس

سلام آقای دکتر من ازکودکی پسوریازیس داشتم الان بعد از زایمان دومم که حدودا نزدیک 4 ماه میشه خیلی بدنم پر شده قبلا اصلا اینقدر زیاد نبود الان ران و ساق و زانوهام پرشده باتوجه به اینکه بچه شیرمیدم میخوام برا بچه ضرر نداشته باشه چه دارویی میتونم استفاده کنم ؟ کرم سریتا زدم هیچ فایده ای نداشته

ریزش مو

سلام خانوم دکتر .یه حدود 1ماهی هس موهام به شددت ریز پبدا کرده به حدی که دارم کچل میشم و خیلی کم پشت هس و اصلا رشدی نداره .خیلیم وز هس .چی کار کنم پر پشت و ریزشش متوقف شه و رشد کنه

ریزش مو

سلام .اقای دکتر. یه 2ماهی هس ریز مو شدید پیدا کردم و اینکه موهام خیلی کم پشته و اصلا رشد نداره .و از شامپو سریتا و تقویتی لامینین استفاده میکنم .اما خیلی وز و کم هس .چی کار کنم

سوختگی

سلام دکتر دست من دو روز پیش با بخار ابجوش سوخت و تاول وحشتناک زد تاولش رو روز بعد با سوزن ترکوندم و همین الان در اور ضربه به دستم پوستش بلند شد الان روش پماد neosporin زدم و روش رو بستم می خام بدونم کار دیگه ای لازمه یا نه

خارش و دونه زدن پوست بعد از اپیلاسیون

سلام و عرض ادب. آقای دکتر من بعد از اپیلاسیون و یا حتی استفاده از کرم مو بر و یا واجبی که برای موزدایی به بدنم بزنم و البته چند ماهی یکبار استفاده میکنم بدنم تا مدتی دچار خارش شدید و پر از دونه میشه که بیشتر ناحیه کمر و روی سینم اینجور میشه.خواهش میکنم راهنمایی بفرمائید راهی و یه دارویی هست که دیگه دچار این مشکل نشم