بازگشت به لیست سوالات
م.ا
عنوان :

یبوست نوزاد

متخصص بیماری های کودکان
سلام. خسته نباشید. نوزاد 4 ماهه ای داریم که دو سه روزی یکبار مدفوع میکند و مدفوع آبکی و قهوه ای رنگ دارد. وزنش هم 7 کیلو گرم است .اشتهاش خوبه و خوب شیر میخورد.آیا باید به پزشک مراجعه کنیم برای دیر مدفوع کردن؟

ممنون از لطفتون.



سوالات مشابه


نوزاد نارس

آیا نوزاد پنج، ماه بیست هفت روز امکان دارد که پوست سرش شکاف شبیه تیغ جراحی داشته باشد که علتش نارس بودن باشد

بی قراری نوزاد زودرس

با سلام. اقای دکتر پسرم 48روزه است که یک ماه زود به دنیا اومده، وزن و قد کنونی 4کیلوگرم وقد 55سانت، (هم شیر خشک ببلاک و شیر مادر) از بدو تولد دلپیچه و خسس شدید و استفراغ شدید داره و خیلی بی قراره و شب ها بیشتره و گریه میکنه و باد گلوش همراه با استفراغ میباشد، قطره کولیک کدز میخوره ولی استفراغ میکنه. لطفا راهنمایی کنید. ممنونم.

دل درد

سلام.دختر 8ماهه دارم که شب ها خیلی بیتابی میکنه حتی بعضی وقتا تا یه ساعت گریه میکنه.. تا 4ماهگی ریفلاکس داشت ومن تا 6ماه لب به لبنیات نزدم.خیلی دکتر بردم و هر کدوم یه دارو دادن که هنوز جوابی نگرفتم اصلا نمیدونم بیتابی هاش واسه چیه

نوزاد

سلام، پسرم یکسالشه و به پروتئین گاوی حساسیت داره شیر آپتامیل پپتی تقریبا روزانه 400 سی سی میخوره، ولی دیگه بجز شیر چیزی دیگه از لبنیات نمیخوره 8 ماهگی آزمایش کلسیم داد خوب بود ولی الان زیر یکی وتا از ناخن هاش یکم سفید شده ، وزنشم *****9300 الان، با توجه به این شرایط قطره کلسیم باید بدم و چند سی سی روزانه؟

رگه خون در مدفوع کودک 4 ماهه

با سلام کودکه 4 ماهه دارم رگه خود در مدفوعش دیدم یکبار دیگر خیلی کم مشاهده شده بود در حد نقطه خیلی نگرانم خواهش میکنم دکتر کمکم کنید ممنون.