بازگشت به لیست سوالات
ع.ج
عنوان :

خود کشی با قرص

دکترا حرفه ای داروسازی
من دیروز حدود 90 قرص خوردم، 60 عدد آسپرین و 30 قرص استامنیفون کدئین
خداروشکر چیزیم نشد
الان هم پشیمونم
ولی تعجب میکنم که هیچ عوارضی سراغم نیومده، حتی اسهال
به نظر شما نیاز هست به دکتر مراجعه کنم؟

سلام وقتتون بخیر ، آسپرین فقط ریسک خونریزی گوارشی رو زیاد میکنه، اگه دفع خون نداشتین، مشکلی نیست، واسه استامینوفن هم اگه بیشتر از 4گرم استفاده کنید ریسک سمیت کبدی هست




سوالات مشابه


گلو درد

سلام خانم دکتر من چند روزه گلو درد دارم ولی سرفه نمیکنم فقط گلوم درد میکنه آیا علائم کرونا است؟

کرونا

سلام،خانم دکتر کرونا خیلی باعث وحشت برای من شده و بیدا نکردن ماسک و قرص های ایمونیس و ضد عفونی کننده بیشتر منو وحشت زده میکنه,میخواستم بپرستم شما چه پیشنهادی میکنین؟

مشاوره

سلام.من تحت رژیم هستم واسه لاغری بعد از زایمان.شیر هم نمیدم.با وجود رژیم و تلاش زیاد فقط دو کیلو کم کردم و الان یکماهه استپ وزنی گرفتم.متخصص هم رفتم و رژیم و قرص لاغری کیمیاگر بهم دادند و بی تاثیر بود.حس میکنم سوخت و ساز بدنم پایینه.67 کیلوام.لطفا لطفا راهنمایی کنید چه دارویی میتونم استفاده کنم که کمکم کنه باز وزن کم کنم؟افسرده شدم چون خیلی تلاش کردم.

شربت ایمونیس

سلام خانم دکتر، وقت به خیر. یه سوال داشتم. من این شربت رو برای پدر و مادر خودم و همسرم تهیه کردم ولی میترسم سرخود بخورن. میشه راهنماییم کنید که طریقه مصرفش چه طوره و آیا منع دارویی داره یا نه؟

محصولات ضدپیری

سلام خانم دکتر، بنده قصد خرید کرم ضدچروک صورت و دورچشم برای مادرم دارم که 50 سالشونه. از طرفی با توجه به طیف وسیع محصولات سردرگمی زیادی برای من ایجاد شده و من خیلی وقت هست که در اینستاگرام شما رو دنبال میکنم و اولویتم اعتماد به شما بود. مادرم در حال حاضر از کرم خاویار الی ژن برای صورت استفاده میکنن و برای دورچشم محصولی نداشتن تا حالا. از طرفی درحالت کلی پوست خوبی دارن و تنها خط اخم و خط خنده توشون پدیدار شده و تیرگی زیرچشم و تا حدودی چروک. تصمیم دارم برای کرم ضدچروک صورت و دورچشم هر کدوم تا سقف 300 تومن هزینه کنم. از طرفی چون رسیدگی کافی به پوست نداشتن، احساس میکنم کمی هم تیرگی و لک به همراه افتادگی پوست دارن. ممنون میشم با توجه به محصولات موجود، راهنماییم کنید که محصولی رو که انتخاب میکنم رضایت بخش(نه در حد تزریق فیلر