بازگشت به لیست سوالات
م.ع
عنوان :

کم اشتهایی

دکترا حرفه ای داروسازی
پسرم پنج سالشه و اصلا میل به غذا نداره و کم وزن هم هست میخواستم شربت اشتها و مکمل چاق کننده معرفی کنید که عوارض هم نداشته باشه ممنون

سلام
وقتتون به خیر
شربت اشتهاآور باریج مناسب هست، حتما پس از مشاوره کامل با داروساز داروخانه نحوه مصرف رو بپرسید.




سوالات مشابه


خستگی مداوم

سلام خسته نباشید. شوهر من شاغل هستن وقتی شب میان خونه بی حاله و همش میخوابه. قرص تقویتی ای هست برای مردان که قوای جسمی رو بالا ببره و توان بده به بدنشون؟ ممنون میشم اسم دارو رو بگید

عروق و خون

سلام خسته نباشین بنده سال 1384 دچار dvt شدم و از اون زمان وارفارین مصرف می کنم یک سال پیش دکتر گفت می تونم آکسابین به جای وارفارین مصرف کنم می خواسم ببینم آیا آزمایش pt و inr بدم و قرص 20 میلی آکسابین (زالربان ) مصرف کنم inr بین (2.5 تا 3 رو نشون میده ) که قبلا تو وارفاین تنظیم کرده بودم یا خیر ؟و آیا آکسابین به جای وارفارین صلاح هست یا خیر و اگر زمانی خونریزی شدید داد راه حل چیست؟

تداخل دارویی

سلام آقای دکتر من دو ساله که ال دی به منظور پیشگیری میخورم الان دوهفته هست که دکتر قرص چربی خون رزوواستاتین رو برام تجویز کرده و من با فاصله 2 ساعته این دو قرص رو میخورم،میخواستم بپرسم که آیا قرص چربی خون اثرضدبارداری ال دی رو کم نمیکنه؟

تداخل دارویی

آیا مصرف روزی یک عدد بوسپیراکس 5 و شبی یک عدد سیتالوپرام 40 با داروی خواب آور و بیهوشی ای که هنگام آندوسکوپی تزریق می شود تداخل دارویی دارد و خطرناک است؟

مسمومیت دارویی

متن گرفتگی شدید دست و پا وفک و گردن داشتم.که بهم گفتم قرص باکلوفن 25 و متوکاربامول بخور از هر کدوم2.که متسفانه این قرص ها مقطعی خوبم کرد و صبح بعد صبحانه حالم به هم خورد.و به شدت گیج و منگ و سرم درد گرفته و چشمام میسوزه و داره بسته میشه.