بازگشت به لیست سوالات
و.ب
عنوان :

پرولاکتین

متخصص زنان، زایمان و نازایی
با سلام. من آزمایش دادم و پرولاکتین 36 بود. دکتر قرص کابرلین 0.5 تجویز کردن. از این ماه دارم هفته ای یک قرص مصرف میکنم. چه مدت زمان طول میکشه تا به حد نرمال برسه و بتونم باردار بشم؟ این ماه میشه یا نه؟ چند عدد قرص باید مصرف بشه تا نرمال بشه؟
ممنون

انشاالله بشود دقیقا نمیتوان گفت حتی بعد از نرمال شدن ممکن است طول بکشد




سوالات مشابه


بچه دار شدن

سلام من یه دختر دارم و دیگر بچه دار نمیشم مدت عادت ماهانه هر سه ماه یک باره

پریودنشدم

سلام خسته نباشید.من ماه گذشته 1م پریود شدم و ازاونموقع تاالان پریود نشدم البته یک هفته میشه کمر درد پادرد شکم درد دارم ولی پریود نمیشم لطفا بگید چیکارکنم..و البته ازاینکه پریودنشدم استرس گرفتم سه روزه

تاخیر در پریود و شک به بارداری

با سلام و وقت بخیر. من تو روزای اخر دوره پر خطرم رابطه غیر دوخولی محافظت نشده داشتم الانم دو سه روزه پریودم عقب افتاده چون دوران عقدم خیلی نگرانم (من چندین ماه قرص سیپروترون کامپاند میخوردم و دوماهی بود که قطع کرده بودم) میشه راهنماییم. کنید ومیشه بگید بهترین و کم ضررترین قرص ضدبارداری که بعدا نازایی نیاره چیه ؟؟

قرص مدروکسی پروژسترون

با سلام.6 سال است که ازدواج کرده ام و حدود 2 ماه است که برای بارداری اقدام میکنم . دکتر قرص مدروکسی پروژسترون را برایم تجویز نموده (روزی 2 تا) از روز 15 تا 24 پریود . اما من 2 ماه قرص را اشتباها روزی یک عدد در دوره مشخص شده مصرف کردم و در ماه سوم از روز اول پریود شروع کردم و تا سه روز روزی یک عدد خوردم. آیا در این دوره پریود باید از روز 15 دوباره مصرف را شروع کنم؟آیا میتوانم با این نوع قرص خوردن باردار شوم یا این نوع مصرف قرص عوارض داشته؟چکار کنم؟

پریود نشدن

سلام من ماه گذشته پریود نشدم ..من همیشه پریود نامرتب دارممیخوام بدونم تخمک گذاری بدون پریود امکان داره