بازگشت به لیست سوالات
م.ز
عنوان :

نخوابیدن نوزاد

متخصص بیماری های کودکان
سلام . آقای دکتر .
بچه ی من 50 روزش هست
به لحاظ جسمی خداروشکر کاملا سالم هست
ولی خیلی خیلی کم خواب است و یا اینکه بشدت گریه میکند تا مثلا 15 دقیقه بخوابد و دوباره بلند شود .
البته تقریبا شبها میخوابد .
همکاران شما برای کولید معده داروی easy col. را تجویز کردند.
ما فقط نمیدانیم چرا کودکمان نمیخوابد و یا اینکه به شدت گریه میکند و ریسه میرود تا بخوابد ؟

با این اوصاف شما این حالت کودک بنده را طبیعی میدانید ؟
و نظرتون راجب قطره مورد استفاده اش ؟

همانطور که گفتم،اگر علائم فوق را داره،بله ،در غیر اینصورت باید بررسی بیشتر بشه.قطره خوبه




سوالات مشابه


شیر نخوردن بچم

سلام وقتتون بخیر دخترم 15تیر 4ماهش تموم میشه.تا 2ماهگی شیر خودمو باسینه خیلی خوب میخورد و روزی 30تا 60 سی سی شیرخشک میدادم.ولی بعد واکسن سینه رو بد میگرفت مک میزد ول میکرد تا اینکه کم کم تا اخر 3 ماهگی کلا تو روز سینه رو نمیگیره و فقط شبا میخورد.منم روزا شیرمو میدوشم میدم.الان چن روزا هم شبا بد سینه میخوره و هم تو روز شیر خودمو با شیشه خوب نمیخوره.کمکی شیرخشک smaمیدم. تو رو خدا راهنمایی کنین چیکار کنم. الان خیلی سر و صورتشو میماله خس خس سینه داره شیر کم بر میگردونه ولی اگه دارو یا قطره ای چیزی بدم شیر و استفراق میکنه از دهن و بینی میاد بیرون میشه بفرمایید نیاز بچه به شیر کلا چند سی سی هس؟ و اینکه شیرنخوردن و بقیه چیزا علتش چیه؟ممنون

سرفه نوزاد

سلام، دخترم 5 ماه داره و در سه ماهگی که پیش شما چکاب شد فرمودید رفلاکس خفیف داره و براش زادیتن و لانزوپرازول نوشتید در چهارماهگی که دوباره معاینه کردید فرمودید رفلاکسش بهتر شده و اسید معدش کمتر شده و عددش پایین اومده، آقای دکتر الان چهار روز هس که دخترم مدام داره سرفه میکنه و علائم دیگه ای مثل تب و آبریزش بینی نداره و خس خس سینه هم نداره، فقط هر از چند گاهی چن تا سرفه پشت سر هم داره و آب دهانشم بیرون میریزه احتمالش هس دوباره رفلاکسش بیشتر شده باشه؟ من داروهاش رو قطع نکردم و هنوز میخوره علت سرفه ها چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنید؟ لازمه بیارمش مطبتون و معاینه بشه؟ اسم دخترم فرنیا سالاروند و مطب شما پرونده داره. برنامه غذاییش هم طبق تجویز شما از فردا شروع میشه البته در روز دو تا سه وعده شیر خشکم میخوره و مابقی از شیر خودم تغذیه میکنه.ممنون میشم راهنمایی کنید. سپاسگزارم

کرونا

با سلام.دکتر ما چهارم از کرمانشاه خدمت شما رسیدیم برای ویزیت پسر شونزده ماهم. منو پدرش کرونا داریم.الان متوجه شدم بچه م تب کرده دکتر دارم از نگرانی می میرم.چه دارویی بهش بدم و دقیقا چکار کنم؟ چه علایمی داشته باشه باید ببرم بیمارستان.زیترومکس دارم توی خونه.

چنگ انداختن

‎سلام آقای دکتر. پسرم 4/5 ماهشه. ریفلازول روزی نصف ساشه و زادیتن هر 12 ساعت نیم سیسی مصرف میکنه. دو روزه که بدنش رو چنگ مینداعزه و صورتش رو میخارونه. کلافه هم هست. برای چکاپ 4 ماهگی پرسیدیددر مورد همین علائم که اون موقع نداشت الان چه کاری باید انجام بدم ؟

ناسازگاری

سلام آقای دکتر من پدر آرین هستم که از بدو تولد تحت نظر شما بوده و هم اکنون 20ماه دارد الان سه هفته هست که مادر همسرم به واسطه شکستگی مفصل لگن همسرم از صبح تا غروب که بنده به منزل برگردم جهت مراقبت از کودک به منزل ما میاید البته به استثنای پنجشنبه و جمعه و طی یک هفته اخیر اگر از چیزی منع اش کنیم و یا به خواسته اش عمل نکنیم به شدت جیغ میکشد و گاز میگیرد و حتی بعضی شبها در خواب جیغ میکشد و از خواب بیدار میشود که قبلا سابقه نداشته است . لازم به ذکر است که آرین از لحاظ حرف زدن در حد بابا ، مامان و چند کلمه دیگر خرف میزند ولی معنای حرف های را که به او میگوییم متوجه میشود . حال سوال من این است آیا این مسئله طبیعی است یا خیر ؟ و یا باید کودک تحت مداوا قرار گیرد یا چند روز دیگر صبر کنیم ؟ و در صورت غیر طبیعی بودن آیا شما خودتان کودک را می بینید با از همکاران شخصی را معرفی می کنید ؟