بازگشت به لیست سوالات
ف.ف
عنوان :

بالا اوردن شیر و دل درد شبانه

متخصص بیماری های کودکان
سلام آقای دکتر
فرنانم اکثر مواقع بعد از اینکه شیر میخوره کمی شیر و پنیرک از دهان و بینیش بالا می اورد حتی با اینکه به مدت 20 تا 30 دقیقه عمودی نگهش میداریم، شب ها هم نا اروم هست و باید بعلش کنیم تا آروم بشود، توصیه میکنید از قطره هایی که عکس هایشان را برایتان ارسال میکنم استفاده کنیم؟
و اینکه تا چه میزان از شیر بالا اوردن طبیعی هست؟




سوالات مشابه


شیر خشک

با توجه به این که پسرم دوماهشه، قبلا شیر خودم رو میخورده، رفلاکس پنهان داره اما اصلا بالا نمیاره پیشنهاد شما برای شیرخشک چیه؟ لطفا چند گزینه معرفی کنید.

تغذیه

سلام دکتر،وقتتون بخیر،پسر من دو سال و نه ماهش هست ،از وقتی از شیشه گرفتمش دیگه اصلا شیر نمیخوره و وزنش هم خیلی کمه12:500،اگه امکانش هست راهنماییم کنید تا چه مکملهایی بهش بدم!؟و لطفا صفحه رو زود نبندید اگه سوالی دارم بپرسم ممنون.

سرماخوردگی

سلام.وقت بخیر.دریا سه سال و چهار ماه دارد.از چهار روزگی کلا بیمار خود شما بوده است.از بدو تولد ،بجز به ذرت و گردو، به همه ی مواد ، آلرژی غذایی داشت و نئوکیت مصرف میکرد.ازهیجده ماهگی بهبودی ، حاصل شده است .چهار شب پیش ، فقط یک شب تب داشت و تمام.از دیشب از درد گلو و گوش شکایت دارد و خیلی خیلی کم آبریزش از چشم و بینی.ما از بهمن تا امروز همچنان با دقت زیاد قرنطینه مربوط به کرونا را رعایت میکنیم.دریا یک خواهر پنج ساله هم دارد که فعلا هیچ علامتی از سرماخوردگی ندارد.در منزل قرص زادیتن یک میلی کانادایی دارم.چه تجویزی میفرمایید.با تشکر

دونه های دست

مرسانا زنجانی ، 8ماه و بیست و سه روزه، هفته پیش پشه نیشش زد و جای نیش متورم شد و بعد از یک هفته بهتر شد والان به صورت لک مشکی شده است ، از 5 روز پیش دونه های قرمز رو دو دستش مشاهده شده و دلیلش رو نمی دونیم ، غذا سرلاک و سوپ و میوه داده شده، قبلا سرلاک گندم داده شده الان سرلاک جدید اضافه شده سرلاک گندم میوه ای(نستله) ، الان برای دونه های دست چکار باید کرد؟ ایا الرژیه؟ هنوز دندان درنیاورده، چهار دست و پا راه میره ، لبه میز رو می گیره و رو زانو بلند میشه، جدیدا غذاهای خودش رو دوست نداره و تمایل به غذاهای ما داره ، چه غذایی تو این سن باید داد؟ همچنین آیا می شه از روروئک استفاده کرد؟

کرونا

سلام وقتتون بخیر اقای دکتر من و همسرم دو هفته پیش تست pcr مون مثبت شد و دختره هفت ساله ام با رعایت فاصله و با ماسک دو هفته تو خونه با ما بود در حال حاضر بخاطر شرایط ناچارم دخترم رو پیش پدرم که دیابت داره و سابقه عمل قلب باز داره بزارم لازمه قبل از اینکه ببرمش ازمایش یا تست بده؟ دخترم هیچ علائمی هم نداره