بازگشت به لیست سوالات
ب.س
عنوان :

ادامه سئوالاتم ممنونم

پزشک عمومی
جناب آقای دکتر ، بسیار ممنونم از راهنمایی هاتون ، ولی چند تا سئوال دارم :
اول اینکه ، آیا اگه هیچ دارویی نخورم آین عارضه نفخ معده که فرمودید ، خودبخود خوب خواهد شد یا نه؟
و دوم اینکه شما 3 تا قرص رو گفتید ، آیا ممکن هست اسم اونها رو یا بنویسید و یا اینکه کمی آرام و دقیق تر اسم اونها رو بگویید تا من بتوانم بنویسم و تهیه شون کنم ؟ الان من اصلن متوجه نشدم که دقیقاً دو تا داروی اولی که گفتید چه است؟
و سوم من دائماً در خانه ام هستم به همراه همسرم ، آیا ورزش بکنم ؟ آیا افزایش ضربان قلب ناشی از ورزش ، باعث تشدید گرفتگی تنفسی ام نمیشه ؟ زیرا که شما فرمودید ناشی از نفخ باید باشه ؟ آیا تحرک جسمی برای من اشکالی نداره ، آیا الان من باید استراحت مطلق بکنم بعد از این 3 ماه آیا اصلن بهبودی دارم ؟
و چهارم اینکه من و همسرم فقط ما 2 نفر در یک منزل هستیم و بدون هیچ قرنطینه ای بین مان ، همسرم هم تب نداره سرفه نداره و بدن درد نداره و .... فقط او یک سرگیجه یا احساس گرقتگی در نواحی از سرش داره ، که برای این حالتش هم همه کار کرده حتی MRI داد و آزمایشات مختلف و گفتند بیشتر عصبی است ، آیا ممکنه اون هم ناشی از همون ابتلای من باشه ؟ آیا او هم مانند من مبتلا شده بود؟
با سپاس فراوان از راهنمایی هاتون ، آیا ممکن است به هر 4 تا سئوال من پاسخ لازم رو بفرمایید و من رو از نگرانی هایم راهنمایی کنید

tab lansoprazole 30 mg N=28
صبح ناشتا یک عدد
tab clidinium c N=30
قبل شام
tab dimiticone N=30
قبل شام یک عدد
سلام

جناب آقای دکتر ، می خواستم بپرسم که این حالت همسرم ، بنا به اظهار خودش بیشتر سرگیجه بدون تهوع است و نه گر گرفتگی نداره ، البته گرمای هوا اذیتش می کنه ولی در آزمایشاتش تیروئید نرمال بود آنزیم های کبد چربی های خون همه چیز نرمال بود ، آیا سرگیجه و فشار در سر میتونه از علائم ابتلا به همون کرونا باشه ، که من IgM مثبت شده بودم ، آیا زمان پایانی بر این عوارض برای ما وجود داره ؟
آقای دکتر معذرت می خواهم به نظر شما ، من الان در چه مرحله ای از بیماری هستم ، آیا هنوز ناقل هستم یا اصلن معلوم نیست ؟ آیا اگر دائم در خانه بمانم ، علائم بیماری بیشتر و جدیدتری در من ظاهر خواهد شد ؟
آقای دکتر من در انتهای بینی ام هم احساس نوعی گرفتگی بینی دارم ، یک حالتی شبیه به سرماخوردگی منتها بدون آبریزش ، آیا این هم از علائم بیماری هست ؟ آیا از جساسیت و آلرژی نیست ؟ آیا قرص لوراتادین رو مصرف بکنم ؟ یا شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای ضد حساسیت ؟ آیا اصلن حساسیته یا از عوارض بیماری ؟
در ضمن جناب آقای دکتر من هر چند وقت یکبار با دستگاه جیوه ای و با گوشی فشار خانمم رو میگیرم و معمولن 11/5 روی 7/6 و در این محدوده هست البته غلظت خون شاید داشته باشه زیرا تا به حال از او خون نگرفته اند و اجازه خون دادن بهش نمیدهند
خانم من احساس گر گرفتگی نداره فقط احساس سر گیجه بدون تهوع و گاهی احساس فشار در سمت گردن و پشت سرش داره ، برا همین حتی MRI کرد و گفتند همه چی نرماله ، آیا فکر نمیکنید از عوارض همین بیماری باشه ؟

خب فشار مینیمم ایشان 7/6 بوده است

و آخرین سئوال در مورد خودم آیا علائم من تشدید میشه؟
آیا قرص ضذ حساسیت بخورم مثل لوراتادین
زیرا داخل بینی ام گرفتگی هم دارم

🙏



سوالات مشابه


نان یونیون فمور

سلام جناب آقای دکتر . امیدوارم که سلامت باشید من 32 سال سن دارم. 16 اسفند سال 95 تحت عمل جراحی استئوتومی دیستال فمور چپ قرار گرفتم جهت اصلاح پای ضربدری. متاسفانه به دلیل کوچک و نامناسب بودن پلاتین با حرکت زانو پیچهای پلاتین شل شد و 28 اسفند 95 مجدد عمل تعویض پلاتین انجام شد. بعد از گذشت 3ماه متاسفانه بدلیل سقوط از همسطح دچار شکستگی خطی فمور حدود 10 سانت بالاتر از محل پلاتین شدم و جراحی با کارگذاری پلاتین بزرگتر انجام شد اما طبق گفته ی پزشک معالجم به دلیل عدم امکان مانور مناسب روی استخوان دچار انحراف پای پرانتزی و کوتاهی 2سانتی پای چپ شدم و با صلاحدید پزشک 14ماه بعد عمل جراحی استئوتومی جهت رفع انحراف و کوتاهی انجام شد اما بعد از گذشت 11ماه با تشخیص نان یونیون به علت حرکت پلاتین و استخوان چهارمین جراحی با تعویض پلاتین انجام شد. در حال حاضر 10ماه از آخرین عمل گذشته اما استخوان حدود 20تا30 درصد جوش خورده و تقریبا 4ماه اخیر هیچ پیشرفتی در روند جوش خوردن نداشته. نظر پزشک معالجم اینه که صبر کنم و خونرسانی رو تقویت کنم اما نمیدونم دقیقا باید چه کاری انجام بدم. داروی مصرفی من فقط قرص استئوکینون و غضروف ساز آوودین و مولتی ویتامین هست . سیگار و الکل و قلیان استفاده نمیکنم و حساسیت دارویی ندارم. از شما تقاضا دارم که تا جایی که میدونید راهنماییم کنید چون تحمل این شرایط واقعا برام سخت شده و هیچ دکتری هم نمیتونه درمانم کنه. آخرین گرافی رو که 15 خرداد 99 انجام دادم ضمیمه کردم. بخاطر این مشاوره ی متنی هم خییلی ممنونم

دل پیچه

سلام وقت بخیر من یه چند روزیه دچار دل پیچه شدم به پزشک مراجعه کردم تشخیص پزشک ویروس بود که به من سرم خوراکی و امپول مسکن دادن ویک داروی بی ربط که دیروز تازه متوجه شدم بااینکه حدودا سه روز از رفتن من به پزشک میگذره ولی همچنان دل پیچه با منه

تب و بی حالی

من الان هم تب دارم هم بی حالی خشکی گلو هم دارم از دیشب بوده و صبح هم بیرونروی داشتم

درد کمر و درد ران سمت راست

سلام خسته نباشی دکتر تقریبا سه هفته درد کمر سمت راست تقریبا توی گودی کمر دارم و اینکه الان تقریبا یک هفته است درد وحشتناک روی ران سمت راست دارم طوری که نمیشه راحت رفت لطفا راهنمایی بفرمایید

تفسیر ازمایش

با سلام و خسته نباشید ممنون میشم ازمایش بنده رو مطالعه بفرمائید و مشکلات منو بررسی کنید به دلیل سرباز بودن نمیتوانم حضوری مراجعه کنم..