بازگشت به لیست سوالات
م.ا
عنوان :

آلرژی به همه چیز

فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی
سلام وقت بخیر ، من 36 سالمه ودر این 8 ماهه اخیر به همه غذاها به غیر از برنج و گوشت و همه میوه ها به غیر از سیب آلرژی پیدا کردم ، قبلا اصلا آلرژی به هیچ چیزی نداشتم البته به همه داروها هم حساسیت پیدا کردم حتی به سیتریزین و تلفست و لوراتادین ، مونته لوکاست ضربان قلبمو تند میکنه. همیشه خارش وآبریزش بینی از بچگی داشتم ، علایم آلرژیم : با خارش بدن ، تنگی نفس ، طپش قلب خارش چشم و گوش و سر و گلو ، تاری چشم و سرگیجه و موقع قورت دادن احساس تنگی گلو دارم ، از بچگی استرس و اضطراب شدید و طپش قلب تا الان دارم ، الان به نظر شما چیکار کنم ؟ ممنون.

سلام
بهتر است پس از معاینه کامل با تست آلرژی وجود آلرژی اثبات شده و علل آن مشخص شود تا بر اساس آن درمان مناسب صورت گیرد.




سوالات مشابه


الرژی

با سلام .بنده چند مدت الرژی فصلی داشتم و داروهایی مانند آنتی هیستامین و سیتیریزین استفاده میکردم .عطسه و ابریزش بینی داشتم اما الان نزدیک به یک سال است که ابریزش قطع نمیشه و این دو ماه اخیر اخر شب و بخصوص صبح نفس تنگ میشم . یک بار به پزشک که مراجعه کردم با امپول بتامتازون و هیدروکورتیزون چن روزی خوب شدم اما الان دوباره نفس تنگ میشم.

کهیروخارش صورت

دوساله هرچندماه صورتم دورچشمهاو لب متورم میشد و شدیدا میخارید و تنها با مصرف هیدروکورتیزون بعد چندروز خوب میشد ولی هرچی پیش میره شدیدترمیشه واین حملات بیشتر ودرمان خیلی طول میکشه .بعدکلی دکتررفتن دکتراعصاب متوجه شدکه بیماریم آنژیوادم هستش. باید چکارکنم ؟

کهیر

سلام آقای دکتر وقت بخیر بنده مدتی است دچار خارش شدید در یک ناحیه از پوست بدن شده و بعد از خاراندن قرمز و متورم میشود و بیشتر در قسمت هایی که با زمین در تماس هستند اتفاق میافتد. مثلا باسن قسمت پهلو و بازو و غیره اواخر این مشکل شدیدتر شده و هر روز دچار این عارضه میشوم از داروهای آنتی هیستامین هم استفاده میکنم ولی موقتی است و خیلی تاثیر ندارد. لطفا راهنمایی کنید

آبریزش و عطسه بسیار شدید

باسلام و عرض ادب... مدت یکسال است آبریزش و عطسه مکرر امانم را بریده.. اکثرا شبها موقع خواب با خارش بسیار شدیدی از دربینی از خواب بیدار میشوم و تا نیم ساعت آبریزش و عطسه مکرر دارم. از قرصهایی مثل انتی هیستامین و زادیتن استفاده کردم که استفاده آنها باعث خواب آلودگی بسیار شدید و اختلال در انجام کارهایم میشود . لطفا راهنمایی بفرمایید.

اگزما نوزاد

دخترم نزدیک 2 ماهشه صورتش اگزما داره راه درمانش چیه ممنونم