بازگشت به لیست سوالات
گ.ن
عنوان :

خواب

متخصص روانپزشکی
سلام من دانشجو پزشکی هستم شبا تا 4بیدارم و روز هم اینقد خسته ام از کلاس برمیگردم 4ساعت میخابم و خیلی وقته میخام عادتمو تغییر بدم نمیتونم صبح زودم ساعت7میرم کلاس به سختی بیدار میشم چون شب قبلش 4خابیدم خاستم یه قرصی فک کنم رامتلتعون خوب باشه حالا نمیدونم شاید عوارض داشته باشه یه مدت استفاده کنم تا خوابم تنطیم شه همش خودخوری میکنم ک چرا ظهر خابیدم هر روزم اراده میکنم ک ظهرو نخابم نمیتونم چون خوابم میاد اگه نخابم سر درد میگیرم لطفا دارویی با کمترین عوارض بهم معرفی کنید نمیخام دچار عوارض وابستگی یا سردرد تهوع مشکل یادگیری بشم

سلام خانم دکتر. ملاتونین داروی بسیار خوبیه برای خوابیدنتون.لطفن بهداشت خواب رو هم رعایت کنید.

ممنون دکتر راد



شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت ویزیت ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.



سوالات مشابه


اختلال دوقطبی

سلام من پسری ٣٦ ساله هستم به تازگی به این موضوع پی بردم که دچار اختلال دوقطبی هستم سالها حس میکردم مشکلی وجود داره مدت ها انرژی زیاد و تقریباً غیرقابل مهاری داشتم که باعث تعجب دیگران میشد ولی اکنون کاملاً برعکس شدم اکثراً خسته و کم انرژی با خلق پایین چند سال پیش رفتم دکتر یه قرص بهم داد خیلی خوب بود انقدر که تا قبل از اون چنین حالی رو تجربه نکرده بودم و انگار تازه حالتی طبیعی رو در خودم کشف کرده باشم ولی به خاطر مسأله ای بیشتر از یکی دو روز ادامه ندادم موکول کردم به آینده که متأسفانه اسم اون قرص یادم رفت حالا الان خیلی دنبال بهبودی خودم و اون حال خوب اون روزم میگردم از شما تقاضای کمک و مشاورا دارم با تشکر بسیار

افسردگی

سلام.افسرده ام کاملا.همیشه ناراحتم ومشکل معده وروده پیداکردم وکاهش وزن بخاطراسترس وناراحتی.حوصله هیچ کس وهیچ چیزروندارم.دکترنرفتم ولی ازحالات وروحیاتم کامل مشخصه.باهمسرم همیشه جروبحث داریم.واقعانمیدونم چکارکنم؟؟

عوارض دارو سیتالو پرام و نور تریپتیلین

درود دکتر خسته نباشید ....من به مدت 3 روزه که قرص سیتالوپرام 20 و نور تریپتیلین 10 رو مصرف میکنم دکتر اعصاب و روان برام به دلیل افسردگی تجویز کرد ولی اول با دوز کم شروع کرده و گفته سیتالوپرام رو از یک چهارم شروع کنم...الان من سرم به شدت سنگین و سرم خیلی درد میکنه و گردن و سرم دچار ضربان شده و دچار لرزش و همچنین تعریق و افزایش ضربان قلب شدم...می خواستم بدونم اینا طبیعیه برای اوایل مصرف ؟؟ یا نه دیگه مصرف نکنم قرصا رو؟ خیلی نگران شدم

خیلی افسرده هستم از زندگیم کاملا ناامید شدم

فقط بفکر مرگ هستم دوبار تو زندگیم شکست خوردم شکست دوم منو کاملا نابود کرد هیچی دیگه خوشحالم نمیکنه وهیچی دیگه منو اروم نمیکنه نمیدونم چکار کنم واقعا خسته شدم دلم یه کما میخواد یا اینکه تیمارستان برم اصلا نمیتونم حالمو براتون توضیح بدم یعنی میتونید به من کمک کنید؟؟؟؟

ترس ازارتفاع

باسلام من خانم 27ساله ای هستم که ازبچگی ارارتفاع ومخصوصاازبالارفتن ازپله هاترس شدیدی دارم به حدی که تاکسی نباشه تادستموبگیره نمیتونم برم بالاپاهام میلرزه عرق میکنم احساس میکنم زیرپاهام خالیه وپرت میشم پایین خیلی تودانشگاه واجتماع اذیت میشم خواهشاکمکم کنیدبه چه پزشکی مراجعه کنم امکان مالی برای هزینه های گزاف مشاوره روانشناسی ندارم.باسپاس